Skip to main content
Beantwoord

Sim activeren

• 4 november 2024
  • 3 reacties
  • 94 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik wil m'n SIM activeren

Als ik dat via mijnodido probeer te doen moet ik m'n mobiele abonnement koppelen

Als ik dat probeer te doen wordt er een sms met een beveiligingscode naar het nummer gestuurd dat ik probeer te activeren.

Ik kan de klantenservice niet bellen, de chatbot is niet behulpzaam en via het formulier krijg ik de melding dat ik binnen 6 werkdagen geholpen word.

Hoe kom ik hier zsm uit?

Beste antwoord door Pouh

Wat een vervelende situatie. Heb je misschien iets aan deze pagina?

Hoe gebruik ik iDIN bij Odido? | Odido

Misschien lukt het om je simkaart via iDIN te activeren. Kan je wel in mijn Odido komen?

Bekijk origineel

3 reacties

Pouh
Super User
Forum|alt.badge.img+3
  • Odido Superuser
  • 242 reacties
  • Antwoord
  • 4 november 2024

Wat een vervelende situatie. Heb je misschien iets aan deze pagina?

Hoe gebruik ik iDIN bij Odido? | Odido

Misschien lukt het om je simkaart via iDIN te activeren. Kan je wel in mijn Odido komen?

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 5 november 2024

Helaas, ik krijg die optie niet aangeboden...

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen @Anjo123, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je je simkaart kunt activeren. Ik heb gelijk met je meegekeken en ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met een collega en dat je simkaart is gekoppeld en is geactiveerd. Werkt alles naar behoren nu? Ik hoor het graag van je! 

Kleine tip: je kunt eventueel ook altijd contact opnemen met ons webcareteam op Facebook (Odido Nederland) of X/Twitter (@odidonederland). Daar kun je snel een reactie verwachten en mijn collega's zitten klaar om je daar ook verder te helpen! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen