De verlenging van mijn abonnement werd geweigerd omdat ik foutief de status 'onder bewindvoering' heb gekregen. Ik sta niet en heb nog nooit onder bewindvoering gestaan. Gekke fout, maar online nazoeken blijkt dat sinds Odido de boel overnam meerdere klanten dit is overkomen.
Contact hierover moet dan via de email naar een afgeschermde afdeling waar een verwerkingstijd van max 14 dagen voor staat. Ik heb een email gestuurd en om uitleg gevraagd hoe dit gebeurd is en of dit op korte termijn verwijderd kan worden. Je krijgt geen antwoord, zelfs geen ontvangstbevestiging. Als je vervolgens belt met de klantenservice omdat er al 10 dagen zijn verstreken en je hoort niets, en na 30 minuten iemand spreekt, hoor je doodleuk dat je gewoon moet wachten totdat de 14 dagen om zijn. Intern kunnen ze contact opnemen maar hebben dan zelf ook een wachttijd van 14 dagen voordat hun interne 'ticket' wordt behandeld. Dat is flauwekul, en als het geen flauwekul is dan is dit bedrijf bureaucratischer dan de belastingdienst, dat is best knap.
U raadt het al, de 14 dagen zijn vandaag voorbij en.... geen bericht. Ik kan het scenario nu uitspellen: Odido neemt contact op en vraagt om toch nog heel even geduld te hebben, want we hebben onze collega erop gewezen dat de 14 dagen verstreken zijn / of de afdeling is heel druk blabla (dit lees je dus bij eerdere ervaringen van andere klanten, er is niemand die binnen de 14 dagen geholpen is en dit online bevestigd heeft). Dit voelde ik al de eerste dag aankomen toen de email verstuurd werd, dat dit weer zo'n vreselijke blackhole klantenservice ervaring wordt.
Ik ben al klant sinds BEN (voor T-Mobile en later Odido het overnam). Ik voel me hier totaal niet serieus genomen, de fout ligt bij Odido, dat kan gebeuren maar je zou verwachten dat men zoiets dan serieus opneemt.
Odido gaat het voor elkaar krijgen dat ik na 25 jaar ga overstappen, en ik ben echt heel trouw (of noem het gemakzuchtig) in dit soort dingen.
Onterecht status 'onder bewindvoering' en geen actie
Uitgelichte reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.