Hi Odido, ik ben in het buitenland en heb vandaag mijn telefoon in de rivier laten vallen (niet zo handig…) Nu kan ik niet inloggen om een nieuwe sim en/of nieuwe telefoon te bestellen vanwege tweefactorauthenticatie via sms. Kunnen jullie mij helpen zodat ik alsnog kan inloggen? Dank alvast! Gr, Eline
Telefoon kwijt maar kan niet inloggen vanwege 2 factor authenticatie
Beste antwoord door elvaniek
Hoi Eline, van hart welkom op de Community! Niet fijn dat je telefoon in de rivier is gevallen. Ik hoop dat je verder toch een fijne tijd hebt in het buitenland. Ik heb direct op je e-mailadres gezocht en ik kom uit op 2 abonnementen. Een met 06-nummer **68 en eentje met **21. Om welke gaat het? Dan bestel ik graag een nieuwe simkaart voor je. Blijf je nog lang in het buitenland? De nieuwe simkaart wordt binnen ongeveer 3 dagen door de brievenbus bezorgd. En zodra je weer in Nederland bent, kan je of in 1 van onze shops op vertoon van je ID de simkaart activeren of wij kunnen dit per mail voor je doen. Als je je nieuwe simkaart geactiveerd hebt, kan je uiteraard ook weer in Mijn Odido. Ik hoop dat je dan een mooi toestel op onze website vind die je kan bestellen. Laat het me maar weten, dan bestel ik je simkaart direct! 😄
Hi Marciano, na 2 dagen is mijn telefoon weer uit de rivier opgedoken; en hij doet het nog! Helemaal blij en blokkeren niet meer nodig. Dankjewel. Eline
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.