Skip to main content
Beantwoord

Simkaart (nog) niet ontvangen.

  • 17 mei 2024
  • 1 reactie
  • 140 Bekeken

Afgelopen woensdagavond heb ik bij t account van m'n vriend een abonnement besteld. Hierbij hebben we n simkaart bestelt met nummbehoud. Nu is vandaag m'n nummer op de nieuwe simkaart overgegaan. Maar de simkaart is nog niet aangekomen. Dat is erg vreemd en vervelend. Ik kan nu niet meer bellen OID want de simkaart die ik nu heb is buiten werking gezet en de nieuwe is niet aangekomen nog. Wat nu?

Nog wachten??

 

Groetjes Thirze 

Beste antwoord door Cristien

Goedemorgen @Thirze  Ik kan je maar een snelle oplossing adviseren.

Ga langs een shop van Odido.

In het weekend en ook nog eens pinksterdagen krijg je hier niet snel een simkaart, opsturen kost te veel tijd..

https://www.odido.nl/winkels 

Voor dat de post,nl  weer werkt is het dinsdag.

Kijk wel eerst in de App van post.nl misschien komt de kaart vandaag nog! 

Succes en fijne dagen! 

Bekijk origineel

1 reactie

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8057 reacties
  • Antwoord
  • 18 mei 2024

Goedemorgen @Thirze  Ik kan je maar een snelle oplossing adviseren.

Ga langs een shop van Odido.

In het weekend en ook nog eens pinksterdagen krijg je hier niet snel een simkaart, opsturen kost te veel tijd..

https://www.odido.nl/winkels 

Voor dat de post,nl  weer werkt is het dinsdag.

Kijk wel eerst in de App van post.nl misschien komt de kaart vandaag nog! 

Succes en fijne dagen! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen