Ik heb betaling al omgezet naar handmatig zodat ze niet onterecht blijven afschrijven maar nu bouw ik schuld op. Verzoek was destijds omzetten naar prepaid, maar ondertussen mag het wat mij betreft ook helemaal weg en zoek ik liever een betere partij.
From: Arthur Stevens - Zuid-Afrika Specialist Sent: Wednesday, 29 November 2023 10:05 To: Odido Service <service@odido.nl> Subject: RE: Je betaalgegevens bij Odido
Hoi,
Ik wil niet betalen. Ik krijg jullie nergens te pakken. Chatbot helpt ook niet. Ik heb in juni al bij t-mobile aangegeven dat dit abbonnement moet worden omgezet naar pre paid.
We hopen je weer terug te zien
Kenmerk: 9001/63679987
refComId:_a5I6N00000Bk0IHUAZ:refComId
Beste meneer Stevens,
Je hebt je abonnement bij ons opgezegd. Jammer, maar natuurlijk maken we het netjes voor je in orde! Hieronder lees je wat je nog kunt verwachten.
Datum stopzetting We zetten je contract met mobiel nummer [bewerkt door moderator] stop per 24 juni 2023. Vanaf dan kun je jouw simkaart en mobiele nummer niet meer gebruiken.
Nummerbehoud Wil je toch je vertrouwde nummer blijven gebruiken? Vraag dan snel nummerbehoud aan bij je nieuwe provider. Na 24 juni 2023 is dit niet meer mogelijk.
Goed om te weten
Je laatste factuur ziet er net iets anders uit dan je gewend was. Hier lees je hoe dat komt.
Je kunt na 24 juni 2023 nog twee maanden inloggen in My T-Mobile, bijvoorbeeld om je facturen te zien. Daarna wordt je account verwijderd.
Waarom ga je weg? We zouden het enorm waarderen als je ons laat weten waarom je bij ons weggaat. Dan kunnen we met je feedback aan de slag en zien we je in de toekomst hopelijk weer terug.
Ik heb betaling al omgezet naar handmatig zodat ze niet onterecht blijven afschrijven maar nu bouw ik schuld op. Verzoek was destijds omzetten naar prepaid, maar ondertussen mag het wat mij betreft ook helemaal weg en zoek ik liever een betere partij.
From: Arthur Stevens - Zuid-Afrika Specialist Sent: Wednesday, 29 November 2023 10:05 To: Odido Service <service@odido.nl> Subject: RE: Je betaalgegevens bij Odido
Hoi,
Ik wil niet betalen. Ik krijg jullie nergens te pakken. Chatbot helpt ook niet. Ik heb in juni al bij t-mobile aangegeven dat dit abbonnement moet worden omgezet naar pre paid.
We hopen je weer terug te zien
Kenmerk: 9001/63679987
refComId:_a5I6N00000Bk0IHUAZ:refComId
Beste meneer Stevens,
Je hebt je abonnement bij ons opgezegd. Jammer, maar natuurlijk maken we het netjes voor je in orde! Hieronder lees je wat je nog kunt verwachten.
Datum stopzetting We zetten je contract met mobiel nummer [bewerkt door moderator] stop per 24 juni 2023. Vanaf dan kun je jouw simkaart en mobiele nummer niet meer gebruiken.
Nummerbehoud Wil je toch je vertrouwde nummer blijven gebruiken? Vraag dan snel nummerbehoud aan bij je nieuwe provider. Na 24 juni 2023 is dit niet meer mogelijk.
Goed om te weten
Je laatste factuur ziet er net iets anders uit dan je gewend was. Hier lees je hoe dat komt.
Je kunt na 24 juni 2023 nog twee maanden inloggen in My T-Mobile, bijvoorbeeld om je facturen te zien. Daarna wordt je account verwijderd.
Waarom ga je weg? We zouden het enorm waarderen als je ons laat weten waarom je bij ons weggaat. Dan kunnen we met je feedback aan de slag en zien we je in de toekomst hopelijk weer terug.
Hallo @afcart1, allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar! Ik heb je nummer maar even afgeschermd, omdat dit een openbaar forum is waar iedereen dit kan zien. Wegens privacyredenen heb ik deze afgeschermd. Ik heb gelijk een kijkje genomen in je account en ik zie dat je meerdere malen een opzegging aan ons hebt doorgeven, maar dat het ook contact hebt gehad om deze te annuleren. Vandaar dat je abonnement door is gaan lopen. Als je wilt, kan ik deze direct voor je opzeggen. Stuur me even een privébericht met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie. Dan regel ik het gelijk voor je!
Ik heb betaling al omgezet naar handmatig zodat ze niet onterecht blijven afschrijven maar nu bouw ik schuld op. Verzoek was destijds omzetten naar prepaid, maar ondertussen mag het wat mij betreft ook helemaal weg en zoek ik liever een betere partij.
From: Arthur Stevens - Zuid-Afrika Specialist Sent: Wednesday, 29 November 2023 10:05 To: Odido Service <service@odido.nl> Subject: RE: Je betaalgegevens bij Odido
Hoi,
Ik wil niet betalen. Ik krijg jullie nergens te pakken. Chatbot helpt ook niet. Ik heb in juni al bij t-mobile aangegeven dat dit abbonnement moet worden omgezet naar pre paid.
We hopen je weer terug te zien
Kenmerk: 9001/63679987
refComId:_a5I6N00000Bk0IHUAZ:refComId
Beste meneer Stevens,
Je hebt je abonnement bij ons opgezegd. Jammer, maar natuurlijk maken we het netjes voor je in orde! Hieronder lees je wat je nog kunt verwachten.
Datum stopzetting We zetten je contract met mobiel nummer [bewerkt door moderator] stop per 24 juni 2023. Vanaf dan kun je jouw simkaart en mobiele nummer niet meer gebruiken.
Nummerbehoud Wil je toch je vertrouwde nummer blijven gebruiken? Vraag dan snel nummerbehoud aan bij je nieuwe provider. Na 24 juni 2023 is dit niet meer mogelijk.
Goed om te weten
Je laatste factuur ziet er net iets anders uit dan je gewend was. Hier lees je hoe dat komt.
Je kunt na 24 juni 2023 nog twee maanden inloggen in My T-Mobile, bijvoorbeeld om je facturen te zien. Daarna wordt je account verwijderd.
Waarom ga je weg? We zouden het enorm waarderen als je ons laat weten waarom je bij ons weggaat. Dan kunnen we met je feedback aan de slag en zien we je in de toekomst hopelijk weer terug.
Hallo @afcart1, allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar! Ik heb je nummer maar even afgeschermd, omdat dit een openbaar forum is waar iedereen dit kan zien. Wegens privacyredenen heb ik deze afgeschermd. Ik heb gelijk een kijkje genomen in je account en ik zie dat je meerdere malen een opzegging aan ons hebt doorgeven, maar dat het ook contact hebt gehad om deze te annuleren. Vandaar dat je abonnement door is gaan lopen. Als je wilt, kan ik deze direct voor je opzeggen. Stuur me even een privébericht met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie. Dan regel ik het gelijk voor je!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.