Hallo. Hoe is het mogelijk dat wanneer je een extra bundel koopt van 20 euro in het buitenland. Die 72 uur mee moet gaan maar bestaat uit 50 mb. Dit heb ik nergens kunnen vinden. En ben er dus vanuit gegaan dat het een onbeperkt internet abonnoment was van 72 uur. Nu heb ik dus 20 euro betaalt en was de bundel na het aanzetten van de dataroaming direct leeg. Ik denk dat tmobile of nu odido dit wel duidelijker mag aangeven. Ik hoop dat iemand dit met mij eens is en dat dit dus ook veranderd zodat mensen niet voor niets 20 euro uitgeven zoals mij.
72 uur extra bundel
Beste antwoord door Mistermaestro
Hi Maestro, geen probleem hoor! Hier hetzelfde. Mijn screenshot kwam vanaf de webversie van jouw Mijn Odido-account. Ik lees nu dat je dit dus in de app te zien krijgt zonder de exacte databundel. Ik geef dit direct aan bij mijn collega's van de app, zodat ze dit kunnen verbeteren. Bedankt hiervoor! Ik zou er niet vanuit zijn gegaan dat de bundels Unlimited waren. Dat is een 'gevaarlijke’ aanname. Maar ik ben het absoluut met je eens dat het aantal MB hier wel bij had moeten staan. Ik heb daarom direct een credit voor je aangevraagd voor € 19,99. Deze wordt verrekend met je volgende factuur. Je ontvangt hier zo ook een bevestigingsmail van. Laat je het me weten als je deze hebt ontvangen?
Ik hoop dat je toch hebt genoten van je reis en kijk voor je volgende reis altijd even op deze pagina voor de tarieven of stuur een SMS met PRIJS <LAND> naar 5545. Dan kom je nooit meer voor verrassingen te staan. Heb je nog vragen? Stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar. Anders wens ik je voor nu alvast een heel fijn weekend en ik hoop dat ik je met de credit blij heb gemaakt! 😄
Marciano. Bedankt voor de goede service. Ja ik ga vanaf nu nergens meer zomaar vanuit😅 Maar bedankt voor het meedenken en dat dit zo wordt opgelost. Vakantie egypte was een topper. En ik hoop inderdaad dat het in de app ook wordt aangepast zodat je niet meer voor verrassingen komt te staan. In ieder geval nogmaals bedankt en een fijne dag
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.