Skip to main content
Beantwoord

Nummerportering klaar, apple watch multisim werkt niet meer

  • 28 juli 2023
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

mbnn

Hallo,

Ik heb nu een maand t-mobile @work met sim op mijn iphone 14 pro, daar had ik ook mijn apple watch mee gekoppeld met multisim (eigen sim voor apple watch). Gisteren is mijn nummer geporteerd en die werkt nu op de iphone alleen krijg ik op de apple watch met geen mogelijkheid de multisim opnieuw geactiveerd (wachten… staat er en krijg hem ook niet verwijdert). 


Volgens de helpdesk van t-mobile moet ik nu een maand wachten voordat deze weer werkt? ik mag toch hopen dat dat een grapje is? 😛

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @mbnn 

Dit is een community voor particuliere klanten, voor vragen of problemen met T-Mobile zakelijk kan je het best contact opnemen met de zakelijke klantenservice op telefoonnummer 0800 7112.

Bekijk origineel

1 reactie

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21573 reacties
  • Antwoord
  • 28 juli 2023

Hallo @mbnn 

Dit is een community voor particuliere klanten, voor vragen of problemen met T-Mobile zakelijk kan je het best contact opnemen met de zakelijke klantenservice op telefoonnummer 0800 7112.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen