Skip to main content
Beantwoord

Afkopen toestelkrediet van een abonnement dat nog in moet gaan

• 24 april 2023
  • 1 reactie
  • 181 Bekeken

Shonastic

Ik heb voor mijn huidige toestel/abo een early renewal aangevraagd vanwege het feit dat mijn telefoon gestolen was uit mijn zak. Tijdens het vernieuwen heb ik een aanbetaling gedaan van bijna de helft van mijn toestelkrediet. Mijn abonnement gaat 2 mei in maar wil eigenlijk de rest van het krediet aflossen (+/- €350) om BKR registratie te voorkomen alleen is dat geen optie in de app. Is het überhaupt een optie? Ik vind het namelijk een fijner idee op deze manier. 

Beste antwoord door eric

De mogelijkheid om het toestel af te betalen komt in je my-tmobile beschikbaar zodra het abonnement start. Dus check dat even na 2 mei. Eerder kun je dit inderdaad niet doen.

De BKR aanvraag is al goedgekeurd.  Dus als je toestel gelijk betaald zal de registratie zonder problemen weer verdwijnen.

Bekijk origineel

1 reactie

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9639 reacties
  • Antwoord
  • 24 april 2023

De mogelijkheid om het toestel af te betalen komt in je my-tmobile beschikbaar zodra het abonnement start. Dus check dat even na 2 mei. Eerder kun je dit inderdaad niet doen.

De BKR aanvraag is al goedgekeurd.  Dus als je toestel gelijk betaald zal de registratie zonder problemen weer verdwijnen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen