Ik was een verlenging aangegaan in de veronderstelling dat dit goedkoper zou zijn dan mijn doorlopend abonnement.
Voor het doorlopende abonnement betaalde ik 17,74 per maand na de verhoging begin dit jaar.
Met de verlenging was ik in de veronderstelling dat ik 16,00 per maand zou gaan betalen.
Echter bleek later dat ik het klantvoordeel niet kreeg, en is het bedrag zonder bericht veranderd naar 18,50 per maand.
Bij de aanvraag deze check niet direct uitgevoerd, ondanks dat alle gegevens beschikbaar waren.
Dit gebeurde blijkbaar pas later nadat ik aanvraag had uitgevoerd.
Kan ik dit ongedaan maken en doorgaan met het abonnement wat ik hiervoor had. Aangezien de aanvraag die ik bevestigde voor het bedrag van 16,00 niet mogelijk was.
Ik ben nu duurder uit voor hetzelfde abonnement...
Beantwoord
Verlenging abonnement duurder dan voorgaand maand bedrag
Beste antwoord door Waqqas
Hallo
Heb je de verlenging vis de T-Mobile website gedaan? Er wordt namelijk gevraagd of je meerdere T-Mobile abonnementen op je adres hebt of niet. Hierop kan je ja of nee selecteren.
Dus jij had hem dan op ja staan?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.