Beantwoord
Prepaid internetgebruik in het buitenland met PrePaid Surprise tegoed
Ik maakte de volgende situatie mee. Ik ging naar het buitenland terwijl mijn surprisebundel nog niet verlopen was.
Toen kon ik niet gebruik maken van internet!
Graag een oplossing! ( want ik vermoed dat dit probleem altijd optreedt)
Toen kon ik niet gebruik maken van internet!
Graag een oplossing! ( want ik vermoed dat dit probleem altijd optreedt)
Beste antwoord door Jaimy
Hoi Matti100,
Ik kijk graag met jou mee! Het is natuurlijk niet erg handig dat je in het buitenland niet kon internetten.
De PrePaid Surprise bundels zijn niet geldig in het buitenland, maar ik denk dat je dat ook niet bedoelt. Bedoel je dat je internet in het buitenland niet kon activeren doordat je een Surprise bundel had?
Op welke manier heb je geprobeerd internet te activeren? Had je roaming wel aanstaan in jouw instellingen?
Ik hoor graag wat de situatie was, dan gaan wij vervolgens kijken hoe het kwam dat dit verkeerd ging!
Bekijk origineelIk kijk graag met jou mee! Het is natuurlijk niet erg handig dat je in het buitenland niet kon internetten.
De PrePaid Surprise bundels zijn niet geldig in het buitenland, maar ik denk dat je dat ook niet bedoelt. Bedoel je dat je internet in het buitenland niet kon activeren doordat je een Surprise bundel had?
Op welke manier heb je geprobeerd internet te activeren? Had je roaming wel aanstaan in jouw instellingen?
Ik hoor graag wat de situatie was, dan gaan wij vervolgens kijken hoe het kwam dat dit verkeerd ging!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.