Skip to main content
Beantwoord

Imessage & Facetime werken niet na overstap


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Na mijn overstap van KPN naar Odido deze week, werken imessage & facetime niet meer via mijn telefoon nummer.
Al contact opgenomen met de klantenservice maar die verwijzen door naar apple.
Bij apple alle stappen gevolgd maar geen resultaat.
Netwerkinstellingen al gereset
Telefoon uit en aangezet terwijl imessage uitgeschakeld is
Betreft een iphone 16
Iemand dit eerder mee gemaakt en een oplossing weet?
imessage en facetime werkt wel via mail adres

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@bd079 

Na een storing op het mobiele netwerk werkten iMessage en FaceTime niet meer, volgens een moderator zouden die problemen nu opgelost moeten zijn maar dat lijkt nog niet het geval als ik de reacties van anderen lees. Zie ook dit topic:

https://community.odido.nl/netwerk-en-verbinding-559/problemen-activering-facetime-en-imessage-376885?postid=1878802#post1878802

Bekijk origineel

2 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9639 reacties
  • 17 juli 2025

Imessage is inderdaad een Apple dienst. Dat werkt via internet. Je zou eens een post op een Apple forum kunnen plaatsen.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22210 reacties
  • Antwoord
  • 17 juli 2025

Hallo ​@bd079 

Na een storing op het mobiele netwerk werkten iMessage en FaceTime niet meer, volgens een moderator zouden die problemen nu opgelost moeten zijn maar dat lijkt nog niet het geval als ik de reacties van anderen lees. Zie ook dit topic:

https://community.odido.nl/netwerk-en-verbinding-559/problemen-activering-facetime-en-imessage-376885?postid=1878802#post1878802


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen