Skip to main content
Beantwoord

Geen service in spanje

Ik had gewoon data in nederland. Normaal als ik naar het buitenland ga doet hij dit allemaal handmaatig maar sinds ik geland ben heb ik geen service nergens. Ik heb vanalles geprobeerd tot apn veranderen, sim eruit en handmatig een specifieke netwerk keizen. Maar allemaal komt terug op dat ik geen service heb. Heb ook aan izzy gevraagd maar ziet zelf dan ook geen blokades. Help mij plss!! Ik kan ook niet bellen

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@Mika jilesen 

Staan mobiele data en roaming aan?

Door een openstaande factuur of betalingsregeling kan je ook een blokkade hebben voor gebruik in het buitenland, vul alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator dit voor je kan controleren.

Bekijk origineel

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22155 reacties
  • Antwoord
  • 15 juli 2025

Hallo ​@Mika jilesen 

Staan mobiele data en roaming aan?

Door een openstaande factuur of betalingsregeling kan je ook een blokkade hebben voor gebruik in het buitenland, vul alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator dit voor je kan controleren.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 15 juli 2025

Ja data roaming staan aan ik heb zoveel mogenlijk in kunnen vullen. En er is niet heel lang geleden gewoon nog een betaaling doorgegaan

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 16 juli 2025

20 uur verder en enige comment gaat over of me data aan staat en of me betaalingen goed zijn afgehandeld. Top service. Had ook niks anders verwacht!!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Mika, welkom op de community en leuk dat je in het buitenland zit! Allereerst goed om te weten dat dit een klant-helpt-klant community is. Je praat dus met andere klanten, zoals ​@Waqqas. Hij geeft je ook gewoon goedei informatie. Mochten zij niet kunnen helpen, dan helpt een moderator je verder. Berichten worden op volgorde van binnenkomst opgepakt. Dit kan dus 24-48 uur duren. Echter als je een nieuwe reactie achterlaat schuift je topic weer naar achter en kan het zijn dat we je topic niet zien. Dat gezegd hebbende kijk ik graag met je mee. Echter komt de geboortedatum in je profiel niet overeen met die bij ons in het systeem staan. Ik gok dat je abonnement op naam van 1 van je ouders staat. Daarnaast mis ook nog de laatste 4 cijfers van het IBAN dat bij ons bekend is. Vul je de correcte informatie in? Dan help ik je graag verder! 

Reset ook alvast de netwerkinstellingen in je telefoon. Dit lost dit probleem vaak op. Verbind daarna (handmatig) met 1 van deze netwerken: Orange, Telefonica, Vodafone of Xfera.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen