Skip to main content
Beantwoord

Geen internet mobiel en klik en klaar

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Sinds 12.30 u vandaag al geen mobiel internet via klik en klaar meer. Het is nu 21.20 u. Wanneer is dit eindelijk opgelost?

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hoi allemaal, we hadden wat problemen met ons netwerk, waarvoor uiteraard mijn excuses! Vandaar dat het mobiele netwerk het niet deed en dus ook je Klik&Klaar niet. Inmiddels hebben we oplossingen voor deze problemen in het mobiele netwerk geïmplementeerd. Daarmee brengen we iedereen terug op ons netwerk. Het merendeel van onze klanten kan inmiddels weer gebruik maken van ons mobiele netwerk. We werken momenteel hard om het netwerk stabiel te houden. We houden iedereen op de hoogte in dit topic: 

Bekijk origineel

7 reacties

• is een King Poster
  • 85 reacties
  • 25 juni 2025

bij mij viel K&K vanochtend uit omdat de SIM-kaart niet herkend werd (rood lampje), kaart eruit en terug erin loste dat probleem op. Een uur later viel het weer uit, modem herstarten en sindsdien geen problemen meer... 

• is een King Poster
  • 55 reacties
  • 25 juni 2025
OllyAg schreef:

Sinds 12.30 u vandaag al geen mobiel internet via klik en klaar meer. Het is nu 21.20 u. Wanneer is dit eindelijk opgelost?

Ik heb ook vanaf eind van de ochtend geen klik en klaar verbinding meer. Vervelend, zeker omdat ik heel de dag niet thuis was en ik dus nergens bij kon vanaf afstand, dus ook mijn laadpaal niet kon beheren enz.

Ik moest toen ik net thuiskwam het klik en klaar modem uit en weer aanzetten om weer verbinding te krijgen, De lampjes brandden gewoon groen-blauw-blauw-groen voordat ik het modem herstartte.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 4383 reacties
  • Antwoord
  • 26 juni 2025

Hoi allemaal, we hadden wat problemen met ons netwerk, waarvoor uiteraard mijn excuses! Vandaar dat het mobiele netwerk het niet deed en dus ook je Klik&Klaar niet. Inmiddels hebben we oplossingen voor deze problemen in het mobiele netwerk geïmplementeerd. Daarmee brengen we iedereen terug op ons netwerk. Het merendeel van onze klanten kan inmiddels weer gebruik maken van ons mobiele netwerk. We werken momenteel hard om het netwerk stabiel te houden. We houden iedereen op de hoogte in dit topic: 

• is een King Poster
  • 85 reacties
  • 26 juni 2025

@Pharwin van Odido Die storing was gisteravond toch al opgelost?

Bij de bekenden van mij die K&K hebben was het een kwestie van modem Herstarten & Klaar 😇

• is een King Poster
  • 55 reacties
  • 26 juni 2025

@Pharwin van Odido  Geen idee wat de storing nu precies heeft veroorzaakt, maar zou er onderzocht kunnen worden, voor de toekomst, of een dergelijke storing verholpen kan worden ZONDER dat daarvoor het Klik & Klaar modem uit en weer aan gezet hoeft te worden?

Zeker als het een keer een vergelijkbare storing zou betreffen die maar kort zou duren (een uurtje ofzo?) en ik de hele dag niet thuis ben dan heb ik pas weer internet als ik thuis kom en modem uit en aan zet. Ik zou dan liever hebben dat alles na een uurtje (uit zichzelf) weer werkt.

• is een King Poster
  • 85 reacties
  • 26 juni 2025

daar zit wat in inderdaad; mijn iPhone hoefde ook niet uit en weer aan...

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@JakoVerstraate ​@ed-win dat snap ik heel goed! Echter, is het soms van essentieel belang dat je toestel of modem opnieuw wordt opgestart, zodat de simkaart opnieuw verbinding kan maken met de mast bij jullie in de buurt. Vaak werkt daarna alles weer vlekkeloos. 

Update: de problemen op ons netwerk zijn ontstaan door een technisch probleem in onze netwerksystemen die mobiel verkeer mogelijk maken. Dit hebben we opgelost en we zien dat onze klanten weer gebruik kunnen maken van ons mobiele netwerk. Mogelijk kun je problemen ervaren met bellen via Wifi, ook wel VoWiFi genoemd. We zijn hard bezig om dit op te lossen. Ervaar je problemen met bellen? Check dan of VoWiFi op je toestel staat ingeschakeld en zet de optie uit. 

Zie het andere topic voor meer informatie!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen