Skip to main content
Beantwoord

kan esim niet activeren

• 25 juni 2025
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

Mijn esim is uit het niets van mijn telefoon verdwenen en toen ik een nieuwe wilde aanvragen was hij al besteld dus heb ik gedrukt op stuur de e-mail opnieuw het enige wat ik ontvang is de QR code en niet de benodigde gegevens om het handmatig in te voeren maar goed als ik de QR code scan staat er 

E-sim kan niet worden geactiveerd

Je kunt het opnieuw proberen of voor hulp contact opnemen met je aanbieder.

het probleem licht niet bij het toestel want ik heb het geprobeerd op meerdere toestellen ik heb m’n internet echt straks nodig 

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hoi ​@Experttt wat gek dat je eSIM is verwijderd. Ik begrijp heel goed dat je zo snel mogelijk weer bereikbaar wilt zijn, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik goed begrijp, heb je al een nieuwe eSIM aangevraagd? Je kunt de QR-code altijd 1x scannen, daarna staat die gekoppeld in je toestel. Je dient 'm daarna alleen nog te activeren. Dat kan heel gemakkelijk via je Mijn Odido account middels een sms-verificatie naar je oude simkaart of middels iDIN (bankverificatie). Lukt dat? 

Werkt je oude simkaart nog? Zo ja, dan kan ik je helpen met de activatie. Zo niet, dan kun je het beste langsgaan in 1 van onze winkels, waar mijn collega's je meteen kunnen helpen met het activeren en koppelen van een nieuwe eSIM. 

Mocht je willen dat ik met je meekijk, vermeld dan je telefoonnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer en geef mij een een seintje wanneer je dit hebt gedaan. Kijk ik daarna meteen met je mee! 

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 4383 reacties
  • Antwoord
  • 26 juni 2025

Hoi ​@Experttt wat gek dat je eSIM is verwijderd. Ik begrijp heel goed dat je zo snel mogelijk weer bereikbaar wilt zijn, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik goed begrijp, heb je al een nieuwe eSIM aangevraagd? Je kunt de QR-code altijd 1x scannen, daarna staat die gekoppeld in je toestel. Je dient 'm daarna alleen nog te activeren. Dat kan heel gemakkelijk via je Mijn Odido account middels een sms-verificatie naar je oude simkaart of middels iDIN (bankverificatie). Lukt dat? 

Werkt je oude simkaart nog? Zo ja, dan kan ik je helpen met de activatie. Zo niet, dan kun je het beste langsgaan in 1 van onze winkels, waar mijn collega's je meteen kunnen helpen met het activeren en koppelen van een nieuwe eSIM. 

Mocht je willen dat ik met je meekijk, vermeld dan je telefoonnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer en geef mij een een seintje wanneer je dit hebt gedaan. Kijk ik daarna meteen met je mee! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen