Al de hele morgen problemen met het mobiel bereik, wat een nachtmerrie ondertussen, al weken werkt er iets niet naar behoren, glasvezel of mobiel, hoofdpijn krijg ik er van
Weer een leuk iets hier mee gevonden, de IT of zo bij Odido zijn niet de slimste.
Ik kijk op de Odido pagina of er storingen zijn met mobiel, https://www.odido.nl/netwerk/storing het lijkt er op dat er niks is, (beetje standaard bij Odido op de homepage is er nooit storing) dus ik wil een melding maken, wil inloggen en moet de 2fa code invoeren welke per mobiel wordt opgestuurd, euh, hallo, mobiel werkt niet, hoe gaan we nu verder, de rest van de links werken niet en Izzi snapt het allemaal niet en loopt vast, blijft alleen ,aar vragen waar me vraag overgaat.
Nu moet ik zeker bellen naar de helpdesk, met de mobiel die geen bereik heeft?
Geen Mobiel Verbinding
Beste antwoord door mrwjca
Hallo
Er is op dit moment een landelijke mobiele storing
https://community.odido.nl/nieuws-552/25-06-2025-problemen-met-mobiel-netwerk-377041
Misschien toch iets meer lezen want ik vraag niet over de status van het netwerk.
Want dat er een storing was had ik ook al door (is ook landelijk bekend ondertussen) gelukkig heb ik nog internet op me werk, maar op de https://www.odido.nl/netwerk/storing stond eerst niks vermeld, er staat nu wel een kleine banner die naar jouw link verwijst.
De storingskaart waar ik ook al naar verwees is niet meer zichtbaar , dus melding plaatsen is dus ook niet meer mogelijk.
Kan alleen nog steeds niet inloggen op de hoofdpagina van Odido, want ik kan de 2fa code niet ontvangen want mobiel netwerk werkt niet. dus kliken op heb geen SMS ontvangen heeft geen zin. en de link die er onderstaat “Heb je geen toegang tot de authenticatie-app? We helpen je verder” die werkt niet
Izzi, blijft maar zeuren of ik een vraag heb, alleen reageert bijna niet of blijft zichzelf herhalen, weet niet eens dat Hoorn in Nederland is.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.