Ik woon in België en werk in Nederland. Ik rijd elke dag de grens over, en mobiel internet via Odido en voorheen T-mobile werkt al jaren probleemloos.
tot de laatste paar dagen. Ik heb nu in België opeens geen internet meer, of alleen Edge. Als ik handmatig een andere provider kies, bijvoorbeeld Orange, werkt het wel, maar de automatisch geselecteerde BASE doet het niet meer. Aangezien ik elke dag twee keer de grens over ga, is handmatig selecteren niet een optie.
heel veel standaard oplossingen heb ik al geprobeerd: netwerk reset, iPhone opnieuw opstarten, vliegtuig mode aan en weer uit, maar het helpt niet. Is er iets wat ik nog zelf kan proberen?
Beste antwoord door Marciano van Odido
Hoi Victor, van harte welkom op de community. Leuk om te lezen dat je al jaren bij ons bent voor je verbinding in Nederland! Ik heb direct gekeken naar de netwerken die we beschikbaar hebben in België en BASE staat niet (meer) in deze lijst. Orange staat nu inderdaad bovenaan. Daarnaast kan je ook kiezen voor Proximus en Telenet. Lukt het om via je toestelinstellingen het netwerk BASE te vergeten en voortaan automatisch met Orange te verbinden? Mocht je hier hulp bij nodig hebben dan kan dit via onze Toestelhulp.
Zet je daarnaast je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kijk ik graag mee of verder alles in orde is! 😊
Hoi Victor, van harte welkom op de community. Leuk om te lezen dat je al jaren bij ons bent voor je verbinding in Nederland! Ik heb direct gekeken naar de netwerken die we beschikbaar hebben in België en BASE staat niet (meer) in deze lijst. Orange staat nu inderdaad bovenaan. Daarnaast kan je ook kiezen voor Proximus en Telenet. Lukt het om via je toestelinstellingen het netwerk BASE te vergeten en voortaan automatisch met Orange te verbinden? Mocht je hier hulp bij nodig hebben dan kan dit via onze Toestelhulp.
Zet je daarnaast je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kijk ik graag mee of verder alles in orde is! 😊
Ik heb enkele gegevens aangepast in mijn profiel, maar ze zullen niet allemaal even relevant zijn, aangezien het abonnement op naam van werkgever staat.
Ik heb de toestelhulp bekeken, maar ik vind nergens de uitleg hoe ik een netwerk kan laten vergeten. Als ik hem op automatisch laat staan, dan selecteert hij nog altijd Base. Handmatig op Orange of Proximus zetten duurt lang en is omslachtig, en het zal toch niet zo zijn dat het mijn enige optie is om dit elke dag te moeten doen. Ik heb zelf niets gewijzigd, het heeft gewoon jarenlang automatisch goed gefunctioneerd, maar nu opeens niet meer.
Hoi Victor, bedankt voor het invullen van de gegevens! Duidelijk, ik begrijp dat het om een zakelijk abonnement gaat. In dat geval moet ik je vragen contact op te nemen met mijn collega’s van de zakelijke klantenservice. Dit kan op 0800-7112 of via 1 van deze kanalen. Zij kunnen dan ook direct de stappen met je doornemen. Ik weet zeker dat je dan snel meer duidelijkheid hebt en dat je snel weer automatisch kan verbinden met het juiste netwerk!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.