Skip to main content
Beantwoord

Netwerk problemen Capelle aan den IJssel?

Zijn er netwerk problemen bij Odido?
Ik merk dat ik geen mobile data meer heb op mijn mobiel en mijn vrouw heeft zelfd geen mogelijkheid om te bellen. We zijn beide in Capelle aan den IJSSEL en ca 1 km van elkaar verwijderd..

Het bijzondere is dat op de Odido site als ik daar naar storing ga zoeken met de PC ( glasvezel) ik op de storingspagina ook nauwelijks data binnen krijg. Laden van de storing pagia gaat heel traag  en locatie zoeken lukt helemaal niet.

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hoi ​@bhennink, onze klanten in Zeeland, Rotterdam en delen van Noord-Holland kunnen (deels) problemen ervaren met het mobiele netwerk. We werken hard om de problemen zo snel mogelijk op te lossen, excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte:

Bekijk origineel

10 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21766 reacties
  • 17 juni 2025

Hallo ​@bhennink 

In Rotterdam is er wel een storing bekend, misschien ook in andere steden.

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 17 juni 2025

Ik zit in zevenkamp met hetzelfe probleem, al een aantal uur. Paar dagen geleden problemen met wifi/internet thuis en nu geen mobiel internet meer.

bhennink schreef:

Zijn er netwerk problemen bij Odido?
Ik merk dat ik geen mobile data meer heb op mijn mobiel en mijn vrouw heeft zelfd geen mogelijkheid om te bellen. We zijn beide in Capelle aan den IJSSEL en ca 1 km van elkaar verwijderd..

Het bijzondere is dat op de Odido site als ik daar naar storing ga zoeken met de PC ( glasvezel) ik op de storingspagina ook nauwelijks data binnen krijg. Laden van de storing pagia gaat heel traag  en locatie zoeken lukt helemaal niet.

• Auteur
  • is King of Content
  • 77 reacties
  • 17 juni 2025

Ik had een paar dagen geleden ook ineens op mijn glasvezel geen verbinding meer en dacht dat er misschien ergens een update was  geweest dus alles geresset. Na een kwartiertje ging alles weer langzaam werken.
Niets voor odido dat het zo lang duurt. Dat had ik eerder bij vodafoon wel regelmatig een halve dag geen verbinding. Dat was mede mijn reden voor overstap Hoop dus dat het niet heel veel langer gaat duren. SDenk dat er nu een paar mensen heel erg druk bezig zijn en stevig zweten op het weer aan dee praat te krijgen

Zag sowieso ook dat mijn mobiel netwerk hier thuis vanochtend al veel zwakker was. 
Overigens bof ik nog ik kan bellen en gebeld worden bij mijn brouw doet niets het meer

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 4374 reacties
  • Antwoord
  • 17 juni 2025

Hoi ​@bhennink, onze klanten in Zeeland, Rotterdam en delen van Noord-Holland kunnen (deels) problemen ervaren met het mobiele netwerk. We werken hard om de problemen zo snel mogelijk op te lossen, excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte:

• Auteur
  • is King of Content
  • 77 reacties
  • 17 juni 2025

Dat moet wel een stevig probleem zijn als je ziet dat zelfs e dekking kaart het niet meer doet. 
Hoop wel dat het weer snel in orde is want geen internet is 1 ding maar ook niet bellen is wel heftig. Ook iig van nood kun je dus niet bellen

• is een Top Poster
  • 33 reacties
  • 17 juni 2025

capelle ligt er idd volledig uit :/ gaat lekker, eerst 2 dagen internet/dns problemen en nu 3e dag internet/dns en 4g/5g problemen.

gelukkig zijn de dns problemen te omzeilen, maar 4g/5g wordt moeilijk zelf te fixen

• 551 reacties
  • 17 juni 2025

In dit topic houden we je op de hoogte

We worden weinig op de hoogte gehouden. Als het niet voor half elf vanavond opgelost is gaat het Odido een hoop geld kosten voor de compensatie.

Flink stom van mij om een abonnement te nemen van een provider op 1 netwerk.

De volgende keer maar 1 op kpn en 1 op odido.

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 18 juni 2025

Hier in Brabant,  Soerendonk 6027SK ook nog steeds storing 

• Auteur
  • is King of Content
  • 77 reacties
  • 18 juni 2025

in capelle a/s IJssel werkt het gelukkig weer!

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 18 juni 2025
bhennink schreef:

in capelle a/s IJssel werkt het gelukkig weer!

hier in Soerendonk  deze ochtend ook weer.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen