Skip to main content

geen service buitenland

Ik ben in België en heb geen service! Help!

Uitgelichte reactie

15 mei 2025

Goedemiddag ​@Ellabukva03, wat heerlijk dat je in België bent, heb je het naar je zin daar? Wel zo fijn als je ook internet hebt, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie inderdaad dat je een betalingsregeling bij ons hebt lopen. Bij een betalingsregeling wordt standaard automatisch een blokkade op Roaming voor je abonnement ingesteld, zodat extra kosten voorkomen kunnen worden. Geen zorgen, we zijn hier niet de moeilijkste in en ik heb zojuist de blokkade voor je verwijderd. Geef het systeem ongeveer een half uurtje om dit te verwerken, start daarna opnieuw je toestel op. Dan zou alles weer naar behoren moeten werken! 

Zo niet, verbind dan handmatig met een netwerk van een andere provider via de instellingen van je toestel. Dat helpt ook vaak! 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

6 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21573 reacties
  • 14 mei 2025

Hallo ​@Ellabukva03 

Staat roaming enn mobiele data aan?

Heb je je telefoon al opnieuw opgestart?

Heb je handmatig een andere netwerkprovider gekozen?

Heb je misschien een openstaande factuur of een betalingsregeling waardoor gebruik buiten NL is geblokkeerd? Vul alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 14 mei 2025

Ik heb alles geprobeerd niks doet het heb wel een betalingsregeling maar die is betaald

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 14 mei 2025

Ja is opnieuw opgestart

roaming staat aan

ik heb ook handmatig een netwerk provider gekozen 

ik heb wel een betaalregeling maaar die is betaald

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21573 reacties
  • 14 mei 2025

@Ellabukva03 

De betalingsregeling is helemaal voldaan of enkel een paar termijnen daarvan? Dan is hierdoor gebruik buiten NL geblokkeerd, wacht even totdat een moderator reageert en vul de privé velden in je community profiel in.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 14 mei 2025

Bijna helemaal, ik heb een regeling. Zou het fijn vinden als dit opgelost word en de blokkade word opgeheven

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemiddag ​@Ellabukva03, wat heerlijk dat je in België bent, heb je het naar je zin daar? Wel zo fijn als je ook internet hebt, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie inderdaad dat je een betalingsregeling bij ons hebt lopen. Bij een betalingsregeling wordt standaard automatisch een blokkade op Roaming voor je abonnement ingesteld, zodat extra kosten voorkomen kunnen worden. Geen zorgen, we zijn hier niet de moeilijkste in en ik heb zojuist de blokkade voor je verwijderd. Geef het systeem ongeveer een half uurtje om dit te verwerken, start daarna opnieuw je toestel op. Dan zou alles weer naar behoren moeten werken! 

Zo niet, verbind dan handmatig met een netwerk van een andere provider via de instellingen van je toestel. Dat helpt ook vaak! 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen