Skip to main content
Beantwoord

XL reispas

Hallo, ik heb denk ik per ongeluk een xl reispas voor het verkeerde land gekocht. 

Ik ben nu in japan maar de odido app zegt dat hij hier niet actief is, ik was 2 dagen geleden in China en heb hem daar gekocht. 

Dus waarschijnlijk voor de verkeerde zone.

Kun je mij helpen 

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Tommy, wat gaaf dat je in Japan bent. Ik zou dit jaar ook gaan, maar mijn reis is uitgesteld naar volgend jaar, dus ik ben jaloers! Je moet natuurlijk gewoon verbonden zijn in Japan en daar help ik je graag bij. Ik mis alleen nog de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel. Zet je deze er nog in? Dan is de verificatie rond en kan ik je volledig helpen en de juiste Internet Op Reis-pas voor je bestelling mocht dit nodig zijn.

Ik heb wel alvast meegekeken en ik zie inderdaad een bundel die niet geldig is in Japan. Heb je toegang tot Mijn Odido? Lukt het om via deze pagina een Internet Op Reis-bundel aan te schaffen voor Japan? In Japan kan je handmatig verbinding maken met deze netwerken: NTT DOCOMO en Softbank Corp. en heb je de volgende opties:

• Internet Op Reis M-pas – M10 = 4000 MB – 14 dagen geldig - € 15
  • Internet Op Reis XL-pas – XL10 = 10.000MB – 31 dagen geldig - € 30

Mocht het niet lukken om de Internet Op Reis-pas aan te schaffen, laat het me dan weten welke je wil. Dan bestel ik 'm voor je. Keer je na Japan ook nog terug in China? Als je die Internet Op Reis-pas niet mee gebruikt, vergoedt ik deze uiteraard voor je. Ik hoor het graag van je! 😄

Bekijk origineel

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Tommy, wat gaaf dat je in Japan bent. Ik zou dit jaar ook gaan, maar mijn reis is uitgesteld naar volgend jaar, dus ik ben jaloers! Je moet natuurlijk gewoon verbonden zijn in Japan en daar help ik je graag bij. Ik mis alleen nog de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel. Zet je deze er nog in? Dan is de verificatie rond en kan ik je volledig helpen en de juiste Internet Op Reis-pas voor je bestelling mocht dit nodig zijn.

Ik heb wel alvast meegekeken en ik zie inderdaad een bundel die niet geldig is in Japan. Heb je toegang tot Mijn Odido? Lukt het om via deze pagina een Internet Op Reis-bundel aan te schaffen voor Japan? In Japan kan je handmatig verbinding maken met deze netwerken: NTT DOCOMO en Softbank Corp. en heb je de volgende opties:

• Internet Op Reis M-pas – M10 = 4000 MB – 14 dagen geldig - € 15
  • Internet Op Reis XL-pas – XL10 = 10.000MB – 31 dagen geldig - € 30

Mocht het niet lukken om de Internet Op Reis-pas aan te schaffen, laat het me dan weten welke je wil. Dan bestel ik 'm voor je. Keer je na Japan ook nog terug in China? Als je die Internet Op Reis-pas niet mee gebruikt, vergoedt ik deze uiteraard voor je. Ik hoor het graag van je! 😄

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 21 mei 2025

Hoi marciano, 

Ik heb helaas al wat anders geregeld voor japan,  heb een pocket wifi gehuurd, dus heb geen data bundle / internet op reispas meer nodig voor japan. 

Ik ga op de terug weg niet meer via china dus heb die internet op reis pas niet meer nodig.

Als je die zou kunnen vergoeden zou dat top zijn, alvast bedankt 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemiddag Tommy, fijn dat je al iets hebt geregeld voor in Japan. Ik heb de credit van € 30 direct ingevoerd. Deze zal je op je volgende (waarschijnlijk in juni) factuur terugzien. Ik heb je ook per e-mail een bevestiging gestuurd. Laat je het me weten of je 'm hebt ontvangen? Mocht ik nu (of in de toekomst) nog iets voor je kunnen doen, laat het me dan weten. Ik ben er voor je. Voor nu wens ik je nog een hele mooie tijd in Japan!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen