Beste odido
Naar aanleiding van me voorgaande 3 review op trustpilot waarvan odido zelf geprobeerd heeft me laatste review te verwijderen schandalig om alles lekker in de doofpot te stoppen gelukkig heeft trustpilot dit dan ook geweigerd ik zal me laatste review hier onder ook plaatsten en deze nader uitleggen
odido ook al lezen ze het toch amper ik zeg jullie al vast ik heb geen enkele vorm van sociale media dus kan jullie ook onmogelijk op die manier contacteren weet ook niet hoe jullie vage platforms werken waar jullie boze klanten heen proberen te sturen ik ben gelukkig na afkopen van me abonnement overgestapt naar kpn waarna als sneeuw voor de zon al me internet problemen verdwenen odido heeft mijn klachten nooit serieus genomen 1 keer een zogenaamd dom onderzoek gehad waar niks uit kwam odido moet zich schamen en een compensatie zou terecht zijn voor de maandenlange problemen die ik gehad heb geen goeie of zelfs hellemaal geen service maar wel betalen (ps odido probeerde gelijk mijn review te verwijderen gelukkig keurde trustpilot hem opnieuw goed zeg ook veel over de sevice van odido als het moelijk word )
Hier onder bij deze nog eens het probleem
Sinds het odido is alleen maar problemen op problemen ik heb in mijn woning en ook daarbuiten aleen maar problemen ervaren met odido elke dag opnieuwe meerdere storingen uitval van internet hellemaal geen verbinding meer zelfs niet bellen ik heb in het verleden herhaaldelijk geklaagd en er is gewoon niks aan gedaan sommige medewerkers die ik sprak in de winkels of telefonisch wisten gewoon niet waar ik het over had of namen de moeite niet ik heb dit een paar maanden aangekeken en alles geprobeerd wat ik kon tot anderen simkaart aan toe daarna was voor mij de maat vol en heb ik me abonnement afgekocht en ben dezelfde week overgestapt naar kpn nu heb ik geen enkel probleem meer nog geen 1 storing gehad geen 1 keer slecht internet en geen 1 keer verbinding problemen het probleem zat hem dus wel degelijk bij me vorige abonnement ik wens dan ook een terechte oplossing in de vorm van een compensatie zie Julie eigen reactie hieronder op mijn laatste review ik hoop dat odido nu eindelijk is een keer hun verantwoordelijkheid neem en mij als klant echt help en compenseer was vroeger immers altijd tevreden klant en ben dat nu dan ook totaal niet meer sterker nog ik ben dus klant af
Hi Ralph, dankjewel voor het plaatsen van je review. Oprecht sorry voor deze situatie. Weet dat wij altijd ons best doen om op alle reviews te reageren. Verwijderen doen wij alleen mits er openbaar persoonsgegevens worden gedeeld. Ik wil dit natuurlijk voor je oplossen. Ik kijk graag met je mee naar een eventuele compensatie! Begrijpelijk dat het niet lukt om contact op te nemen via social media als je dit niet hebt. Gelukkig hebben wij ook nog onze community. Hier kan je eenvoudig een account aanmaken, zodat ik met je in contact kan komen. Je gaat naar: https://community.odido.nl/ > Klik op 'Inloggen community' > Klik op 'Maak een account aan'. Als je vervolgens een topic opent, staan de moderators klaar om met je mee te kijken. We helpen je graag! Groetjes, Teresa van Odido