Skip to main content

Compensatie voor alle problemen


Beste odido

Naar aanleiding van me voorgaande 3 review op trustpilot waarvan odido zelf geprobeerd heeft me laatste review te verwijderen schandalig om alles lekker in de doofpot te stoppen gelukkig heeft trustpilot dit dan ook geweigerd ik zal me laatste review hier onder ook plaatsten en deze nader uitleggen 

odido ook al lezen ze het toch amper ik zeg jullie al vast ik heb geen enkele vorm van sociale media dus kan jullie ook onmogelijk op die manier contacteren weet ook niet hoe jullie vage platforms werken waar jullie boze klanten heen proberen te sturen ik ben gelukkig na afkopen van me abonnement overgestapt naar kpn waarna als sneeuw voor de zon al me internet problemen verdwenen odido heeft mijn klachten nooit serieus genomen 1 keer een zogenaamd dom onderzoek gehad waar niks uit kwam odido moet zich schamen en een compensatie zou terecht zijn voor de maandenlange problemen die ik gehad heb geen goeie of zelfs hellemaal geen service maar wel betalen (ps odido probeerde gelijk mijn review te verwijderen gelukkig keurde trustpilot hem opnieuw goed zeg ook veel over de sevice van odido als het moelijk word )

Hier onder bij deze nog eens het probleem

Sinds het odido is alleen maar problemen op problemen ik heb in mijn woning en ook  daarbuiten aleen maar problemen ervaren met odido elke dag opnieuwe meerdere storingen uitval van internet hellemaal geen verbinding meer zelfs niet bellen ik heb in het verleden herhaaldelijk geklaagd en er is gewoon niks aan gedaan sommige medewerkers die ik sprak in de winkels of telefonisch wisten gewoon niet waar ik het over had of namen de moeite niet ik heb dit een paar maanden aangekeken en alles geprobeerd wat ik kon tot anderen simkaart aan toe daarna was voor mij de maat vol en heb ik me abonnement afgekocht en ben dezelfde week overgestapt naar kpn nu heb ik geen enkel probleem meer nog geen 1 storing gehad geen 1 keer slecht internet en geen 1 keer verbinding problemen het probleem zat hem dus wel degelijk bij me vorige abonnement ik wens dan ook een terechte oplossing in de vorm van een compensatie zie Julie eigen reactie hieronder op mijn laatste review ik hoop dat odido nu eindelijk is een keer hun verantwoordelijkheid neem en mij als klant echt help en compenseer was vroeger immers altijd tevreden klant en ben dat nu dan ook totaal niet meer sterker nog ik ben dus klant af

 

Hi Ralph, dankjewel voor het plaatsen van je review. Oprecht sorry voor deze situatie. Weet dat wij altijd ons best doen om op alle reviews te reageren. Verwijderen doen wij alleen mits er openbaar persoonsgegevens worden gedeeld. Ik wil dit natuurlijk voor je oplossen. Ik kijk graag met je mee naar een eventuele compensatie! Begrijpelijk dat het niet lukt om contact op te nemen via social media als je dit niet hebt. Gelukkig hebben wij ook nog onze community. Hier kan je eenvoudig een account aanmaken, zodat ik met je in contact kan komen. Je gaat naar: https://community.odido.nl/ > Klik op 'Inloggen community' > Klik op 'Maak een account aan'. Als je vervolgens een topic opent, staan de moderators klaar om met je mee te kijken. We helpen je graag! Groetjes, Teresa van Odido

 

 

Uitgelichte reactie

14 februari 2025

Hi ​@Johannes12. we snappen heel goed dat je deze wilt ontvangen, als het internet niet goed heeft gewerkt. Ik kijk graag met je mee naar een oplossing. We waren simpelweg nog niet aan je topic toegekomen, vandaar dat het soms even kan duren voordat je een reactie van ons terug kan verwachten. Dit kan altijd binnen 24 - 48 uur en staat ook in onze huisregels vermeld. We willen je vriendelijk verzoeken om je aan onze huisregels te houden. Op deze manier blijft het overzichtelijk voor ons en leuk voor iedereen. 

Klanten beduvelen doen we zeker niet. Als er een compensatie is beloofd, dan zullen we dit zeker toekennen. Alleen moet hier wel iets over te vinden zijn. Een review op Trustpilot verwijderen we ook niet. We zijn juist actief op alle reviews aan het reageren, zodat iedereen de service kan krijgen die je van ons mag verwachen. We vragen altijd om contact op te nemen met ons webcareteam via op Facebook (Odido Nederland) of X/Twitter (@odidonederland), dit zijn overigens prima platformen om met ons in contact te komen en waar wij service kunnen verlenen. Als je geen social media hebt, dan kun je uiteraard altijd nog terecht op onze Community. Houd er wel rekening mee dat dit een klant-helpt-klant forum is, maar we lezen uiteraard alles mee en springen bij waar nodig. Daabij helpen we iedereen die op volgorde bij ons binnenkomt (uitzondering zitten er altijd tussen). 

Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat je ervoor hebt gekozen om je abonnement eerder op te zeggen. Er is daarom een afkoop in rekening gebracht en ik zie dat je deze ook hebt betaald. Je hebt momenteel een tegoed van € 20,97 wat nog over is. Dit bedrag zal automatisch binnen 4 - 6 weken aan je worden uitbetaald. 

Daarnaast zie ik dat er in november een onderzoek is geweest. Er was door mijn collega geen bijzonderheden te zien met de dekking bij jou in de buurt of bij je abonnement. Wel had hij toen een reset uitgevoerd en als dat niet hielp, zie ik dat hij met je had besproken dat je in één van onze winkels een nieuwe simkaart zou ophalen om te kijken of dat zou werken. Ik zie verder dat dit nooit is gebeurd. Als het probleem daarna alsnog aanhield, hadden we graag nogmaals 2 conrecte voorbeelden van je willen ontvangen, zodat het weer onderzocht kon worden door onze netwerkspecialisten. Dat is ook niet gebeurd. Mocht daaruit blijken dat het niet opgelost kan worden, zou je een coulance van ons krijgen. Maar omdat het verder niet is gebeurd, konden we ook geen coulance meer toepassen. Vandaar dat je deze tot op het heden nog steeds niet hebt ontvangen. 

Kun je aangeven wat voor coulance er was besproken? Ik kan hier verder niets over terugvinden. Nu ben ik best bereid om een grote uitzondering te maken voor je situatie en je alsnog een coulance te geven. Als ik kijk naar je laatste factuur, zie ik dat je een bedrag hebt betaald van € 60,25. Hiervan was je toestelkrediet € 19,00. Als je wilt kan ik de abonnementskosten voor deze factuur vergoeden. Je komt dan uit op een credit van € 60,25 - € 19,00 = € 41,25. Je hebt ook nog een tegoed van € 20,97. Je zou dan een totaalbedrag van € 62,22 van ons terugkrijgen. Kun je aangeven of je hiermee akkoord bent? Wegens de drukte kan ik niet met zekerheid zeggen of ik vandaag nog aan je topic toekom. Anders zal ik mijn best doen om na het weekend als eerst bij je terug te komen. 

Ik zie je reactie graag tegemoet! 

59 reacties

  • 0 reacties
  • 7 februari 2025

Helaas heb ik nog geen reactie ontvangen van odido teleurstellend gezien er een snelle oplossing beloofd is via trustpilot 


totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img

ik snap er niks van wat je zegt kan je voor een 12 jaar oud even vertaalen


  • 0 reacties
  • 8 februari 2025

Bemoei je er dan ook niet mee het is voor de odido medewerkers 


totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img

oh oke


totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img

):


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7909 reacties
  • 8 februari 2025
Johannes12. schreef:

Bemoei je er dan ook niet mee het is voor de odido medewerkers 

Hè dit is een klant helpt klant community’ met hulp van de moderators als klanten niet kunnen helpen.

Bemoei je er niet mee is dus niet aardig en niet zoals het hier werkt.

De moderators reageren zonodig op volgorde van binnenkomst berichten en in het weekend is de bezetting wat minder dus geduld je komt echt aan de beurt.

Fijn weekend 

 


totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img
Cristien schreef:
Johannes12. schreef:

Bemoei je er dan ook niet mee het is voor de odido medewerkers 

Hè dit is een klant helpt klant community’ met hulp van de moderators als klanten niet kunnen helpen.

Bemoei je er niet mee is dus niet aardig en niet zoals het hier werkt.

De moderators reageren zonodig op volgorde van binnenkomst berichten en in het weekend is de bezetting wat minder dus geduld je komt echt aan de beurt.

Fijn weekend 

 

dank je wel om voor mij te opkoomen


  • 0 reacties
  • 8 februari 2025

Je ziet toch zelf ook wel dat het sarcastisch is die reactie kijk ze acc en bovendien ik zie odido op berichten reageren die minder oud zijn en ik word genegeerd 


totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img
Johannes12. schreef:

Je ziet toch zelf ook wel dat het sarcastisch is die reactie kijk ze acc en bovendien ik zie odido op berichten reageren die minder oud zijn en ik word genegeerd 

ik snap u nog steeds niet  wat u mee bedoelt


  • 0 reacties
  • 8 februari 2025

Ik heb enkel een vraag voor odido en niet voor de rest


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8654 reacties
  • 8 februari 2025

Maar moderators hebben geen inzicht in trustpilot en de koppeling tussen een klant en de gemelde storing . Dus zet je vraag hier op het forum voor heb en zorg dat in het forumprofiel alles is ingevuld zodat een moderator je gegevens kan opzoeken.


  • 0 reacties
  • 8 februari 2025

Hey is volledig ingevuld en bedoel aleen te zegen dat odido op anderen topics sneller reageer en ja ik ben geïrriteerd ik ben al zo ontzettend lang bezig met odido om het op te lossen en een compensatie te krijgen ik ben gelukkig inmiddels overgestapt naar een anderen provider en ben van alle verbindingsproblemen in 1 keer af maar dat neemt niet weg dat ik 1 jaar en 8 maanden verschrikkelijke slechte verbinding heb gehad en elke dag uitval van mobiele netwerk toen ik bij odido zat


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8654 reacties
  • 8 februari 2025

Oh, ok, als er niets op te lossen valt kan een moderator nog wel helpen met compensatie voor de maanden dat de dienst niet heeft gewerkt. Als je de facturen wel hebt betaald kan men voor die periode een creditfactuur maken. Maar er zijn een paar moderators en de topics worden op volgorde van binnenkomst opgepakt. Dus dat komt goed

 


  • 0 reacties
  • 9 februari 2025

3 dagen veder en nog niks geregeld odido reageert er geen eens op ik ben nu echt alle vertrouwen en hoop je odido kwijt 


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8654 reacties
  • 9 februari 2025

Klopt, er zijn in het weekend maar een paar moderators overdag. Je hebt in iedergeval en internet verbinding,  voor de rest is het gewoon wa het,  dit is geen chat met de klantenservice maar een forum waar je met andere klanten praat en ook moderators in de topics helpen.


  • 0 reacties
  • 9 februari 2025

Daar gaat het niet om Eric als ze snelle oplossing beloven na bijna 2 jaar ellende dan verwacht je dat toch ook echt 


  • 0 reacties
  • 9 februari 2025

Maar goed ik wacht het wel weer af ben ook. Niet anders gewend van odido 


totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img
Johannes12. schreef:

Maar goed ik wacht het wel weer af ben ook. Niet anders gewend van odido 

als jij werkt als een odido mod (b.v) je wilt dan ook heel erg vrij hebben bij de wiekend toch


  • 0 reacties
  • 9 februari 2025

Met allemaal respect ik wil niet discuseren met leden ik wil echt enkel antwoord van odido jullie kunnen me hierbij toch niet helpen en nu denk ik elke keer dat odido heeft gereageerd graag niet meer reageren onder dit topic als het niet om te helpen is 


  • 0 reacties
  • 11 februari 2025

Bijna 5 dagen veder en nog heeft odido niks gedaan en als je een dubbel topic aanmaak zijn ze er als eerste bij om je op de vingers te tikken ik raad odido echt af aan iedereen 


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Johannes12., mijn oprechte excuses voor de stilte aan deze kant. Ik denk dat de gesprekken tussendoor voor vertroebeling hebben gezorgd en dat je topic steeds weer onderaan de lijst belandde. Met iedere reactie zal dat gebeuren. Het spijt me te lezen dat dit jouw ervaring bij ons is en dat ik niet heb kunnen ingrijpen. Ik begrijp dat je graag een vergoeding zou willen voor de periode dat je geen goed internet hebt ontvangen. Dat begrijp ik! Wel kan ik op je adresgegevens in je Community profiel geen abonnement vinden. Zou je deze gegevens opnieuw willen checken en de juiste aanpassing willen maken? Misschien ziet er een spellingfout in. Super bedankt en tot zo snel mogelijk!


  • 0 reacties
  • 12 februari 2025

Alle gegevens staan al in mijn profiel ik kan hier echt niet meer tegen het is niet normaal ik ben al maanden bezig eerst via trustpilot en nu via hier ik heb alles ingevuld de gegevens net gecontroleerd ze kloppen gewoon ik weet niet meer wat ik er nu nog aan moet doen hoor me abonnement is al beëindigd bij jullie


  • 0 reacties
  • 12 februari 2025

3002/1.21812846 dit nummer stond op me laatste factuur inloggen kan ik niet meer bij jullie en er is me al weken geleden een compensatie belooft ik wil geen prive gegevens delen open en blood onder dit topic ik word echt van het kastje naar de muur gestuurd door jullie 


  • 0 reacties
  • 12 februari 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@Johannes12., mijn oprechte excuses voor de stilte aan deze kant. Ik denk dat de gesprekken tussendoor voor vertroebeling hebben gezorgd en dat je topic steeds weer onderaan de lijst belandde. Met iedere reactie zal dat gebeuren. Het spijt me te lezen dat dit jouw ervaring bij ons is en dat ik niet heb kunnen ingrijpen. Ik begrijp dat je graag een vergoeding zou willen voor de periode dat je geen goed internet hebt ontvangen. Dat begrijp ik! Wel kan ik op je adresgegevens in je Community profiel geen abonnement vinden. Zou je deze gegevens opnieuw willen checken en de juiste aanpassing willen maken? Misschien ziet er een spellingfout in. Super bedankt en tot zo snel mogelijk!

Alle gegevens staan al in mijn profiel ik kan hier echt niet meer tegen het is niet normaal ik ben al maanden bezig eerst via trustpilot en nu via hier ik heb alles ingevuld de gegevens net gecontroleerd ze kloppen gewoon ik weet niet meer wat ik er nu nog aan moet doen hoor me abonnement is al beëindigd bij jullie

3002/1.21812846 dit nummer stond op me laatste factuur inloggen kan ik niet meer bij jullie en er is me al weken geleden een compensatie belooft ik wil geen prive gegevens delen open en blood onder dit topic ik word echt van het kastje naar de muur gestuurd door jullie 


  • 0 reacties
  • 12 februari 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@Johannes12., mijn oprechte excuses voor de stilte aan deze kant. Ik denk dat de gesprekken tussendoor voor vertroebeling hebben gezorgd en dat je topic steeds weer onderaan de lijst belandde. Met iedere reactie zal dat gebeuren. Het spijt me te lezen dat dit jouw ervaring bij ons is en dat ik niet heb kunnen ingrijpen. Ik begrijp dat je graag een vergoeding zou willen voor de periode dat je geen goed internet hebt ontvangen. Dat begrijp ik! Wel kan ik op je adresgegevens in je Community profiel geen abonnement vinden. Zou je deze gegevens opnieuw willen checken en de juiste aanpassing willen maken? Misschien ziet er een spellingfout in. Super bedankt en tot zo snel mogelijk!

1.21812846 is me klantnummer  waarvoor ik compensatie zou krijgen 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen