Skip to main content
Beantwoord

Alles gekregen maar mijn eSIM niet.

  • 23 december 2024
  • 4 reacties
  • 72 Bekeken

kseaR
  • heeft eerste post geplaatst

Hoi! Ik heb een abonnement gemaakt met Odido. Ik heb mijn contract gekregen, mijn nummer overgezet naar Odido en paar mails gekregen over informatie. Maar ik heb niet mijn QR-code gekregen om mijn eSIM te kunnen downloaden. Nu ben ik zonder internet en heb ook geen mail gekregen over informatie met een datum... Vanwege de “Nummerbehoud” kan ik ook mijn nummer niet gebruiken want het contract met me oude provider is klaar
 

Beste antwoord door kseaR

Pharwin van Odido schreef:

Hi ​@kseaR, welkom op onze Community! Wat leuk dat je een abonnement bij ons hebt genomen, ik heet je van harte welkom bij onze Odido familie. Wel zo fijn als je zo snel mogelijk bereikbaar bent, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik je bestelling erbij pak, zie ik dat de eSIM wel bij is afgeleverd. Wat gek dat je deze niet hebt ontvangen. Bij je abonnement zie ik wel dat je abonnement gekoppeld is en dat je beschikt over een Mijn Odido account. Zal ik anders per e-mail een nieuwe QR-code naar je versturen? Je kunt de activatie dan voltooien middels iDIN (bankverificatie) via je account. Mocht dat niet lukken, kan ik de activatie voor je in orde maken! 

Ik hoor het graag van je! 😄

Hi Pharwin, dat is wel gelukt, ik heb nu toegang en gaat alles verder goed. Maar ik heb 2 vragen. Ik heb mijn extra Apple One nog niet gekregen, het zou binnen zijn via sms maar dat is niet gebeurd. In mijn Odido zie ik dat het staat 19.999 mb left maar ik had begrepen dat het unlimited was. Mijn pakket is de unlimited premium. Wat gebeurt als het naar 0 gaat? Sorry ik ben niet zo handig met deze forum😅

Bekijk origineel

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@kseaR, welkom op onze Community! Wat leuk dat je een abonnement bij ons hebt genomen, ik heet je van harte welkom bij onze Odido familie. Wel zo fijn als je zo snel mogelijk bereikbaar bent, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik je bestelling erbij pak, zie ik dat de eSIM wel bij is afgeleverd. Wat gek dat je deze niet hebt ontvangen. Bij je abonnement zie ik wel dat je abonnement gekoppeld is en dat je beschikt over een Mijn Odido account. Zal ik anders per e-mail een nieuwe QR-code naar je versturen? Je kunt de activatie dan voltooien middels iDIN (bankverificatie) via je account. Mocht dat niet lukken, kan ik de activatie voor je in orde maken! 

Ik hoor het graag van je! 😄


kseaR
  • heeft eerste post geplaatst
  • 24 december 2024

Hi Pharwin, dat is wel gelukt, ik heb nu toegang en gaat alles verder goed. Maar ik heb 2 vragen. Ik heb mijn extra Apple One nog niet gekregen, het zou binnen zijn via sms maar dat is niet gebeurd. In mijn Odido zie ik dat het staat 19.999 mb left maar ik had begrepen dat het unlimited was. Mijn pakket is de unlimited premium. Wat gebeurt als het naar 0 gaat?


kseaR
  • heeft eerste post geplaatst
  • 24 december 2024
Pharwin van Odido schreef:

Hi ​@kseaR, welkom op onze Community! Wat leuk dat je een abonnement bij ons hebt genomen, ik heet je van harte welkom bij onze Odido familie. Wel zo fijn als je zo snel mogelijk bereikbaar bent, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik je bestelling erbij pak, zie ik dat de eSIM wel bij is afgeleverd. Wat gek dat je deze niet hebt ontvangen. Bij je abonnement zie ik wel dat je abonnement gekoppeld is en dat je beschikt over een Mijn Odido account. Zal ik anders per e-mail een nieuwe QR-code naar je versturen? Je kunt de activatie dan voltooien middels iDIN (bankverificatie) via je account. Mocht dat niet lukken, kan ik de activatie voor je in orde maken! 

Ik hoor het graag van je! 😄

Hi Pharwin, dat is wel gelukt, ik heb nu toegang en gaat alles verder goed. Maar ik heb 2 vragen. Ik heb mijn extra Apple One nog niet gekregen, het zou binnen zijn via sms maar dat is niet gebeurd. In mijn Odido zie ik dat het staat 19.999 mb left maar ik had begrepen dat het unlimited was. Mijn pakket is de unlimited premium. Wat gebeurt als het naar 0 gaat? Sorry ik ben niet zo handig met deze forum😅


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemiddag ksearR, fijn om te lezen dat het is gelukt en alles goed gaat! Geen probleem hoor, ik help je hier graag verder mee. Wat betreft je Unlimited data: Je krijgt van ons een dagbundel van 20.000MB. Mocht je deze opmaken, dan bestel je simpelweg gratis en onbeperkt 2GB aan extra data. Op die manier heb je Unlimited data en zal je nooit zonder data komen te zitten. De volgende dag ontvang je dan weer opnieuw 20.000MB.

Over Apple One; wat apart dat je de SMS nog niet hebt ontvangen. Maar geen zorgen, ik heb je zojuist per SMS de activatielink gestuurd. Lukt het hiermee om Apple One te activeren? Ik hoor het graag van je! đŸ˜„


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen