Skip to main content
Beantwoord

WhatsApp gebruikt mobiele data vanwege blokkade of slechte wifi verbinding

  • 25 juni 2024
  • 3 reacties
  • 388 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo.

Sinds kort heb ik een nieuwe (Android) mobiel waarbij ik een steeds terugkerende mededeling ontvang: “WhatsApp gebruikt mobiele gegevens omdat het huidige Wi-Fi-netwerk ze blokkeert of omdat er een verbindingsprobleem is met het huidige Wi-Fi-netwerk”. Voorheen heb ik deze mededeling nooit ontvangen. Ik heb prima ontvangst, geen idee wat er dan geblokkeerd wordt. Is het een kwestie van gewoon bij de instellingen de knop naar “uit” schuiven hierbij? Of kan ik WhatsApp dan helemaal niet meer gebruiken bij evt. blokkades?

Beste antwoord door Eeki

Pharwin van Odido schreef:

Hallo @Eeki excuses voor de late reactie, je topic was ons ontglipt. Van harte welkom op onze Community en wat leuk dat je ook een Android toestel hebt, ben je er blij mee? 😄 Ik probeer even met je mee te denken. Voor zover ik weet zitten er geen blokkades op het Wi-Fi netwerk. Is dat netwerk ook van ons of van een andere provider? Ik zou anders gewoon de knop uitschuiven en kijken hoe het dan werkt en of je dan nog de melding te zien krijgt! 

 

Hallo Pharwin, 

Dank voor je reactie.

Ik heb sinds de knop verschoven is naar “uit” gelukkig geen meldingen meer gekregen. Probleem is opgelost. 

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo @Eeki excuses voor de late reactie, je topic was ons ontglipt. Van harte welkom op onze Community en wat leuk dat je ook een Android toestel hebt, ben je er blij mee? 😄 Ik probeer even met je mee te denken. Voor zover ik weet zitten er geen blokkades op het Wi-Fi netwerk. Is dat netwerk ook van ons of van een andere provider? Ik zou anders gewoon de knop uitschuiven en kijken hoe het dan werkt en of je dan nog de melding te zien krijgt! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 2 juli 2024
Pharwin van Odido schreef:

Hallo @Eeki excuses voor de late reactie, je topic was ons ontglipt. Van harte welkom op onze Community en wat leuk dat je ook een Android toestel hebt, ben je er blij mee? 😄 Ik probeer even met je mee te denken. Voor zover ik weet zitten er geen blokkades op het Wi-Fi netwerk. Is dat netwerk ook van ons of van een andere provider? Ik zou anders gewoon de knop uitschuiven en kijken hoe het dan werkt en of je dan nog de melding te zien krijgt! 

 

Hallo Pharwin, 

Dank voor je reactie.

Ik heb sinds de knop verschoven is naar “uit” gelukkig geen meldingen meer gekregen. Probleem is opgelost. 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@Eeki Fijn dat de melding niet meer is teruggekomen! Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst! 😄


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen