Ik ondervind sinds ik mijn E-sim heb geactiveerd problemen. ik heb deze geactiveerd alleen heb ik geen toegang tot het internet, ik ben hier telefonisch al mee in contact geweest alleen kwamen wij er niet uit. ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart, netwerk opnieuw geactiveerd van uit de instellingen zonder enig resultaat. hopelijk kan iemand mij hiermee verder helpen
mvg
JustinFissa
Beste antwoord door JustinFissa
Marciano van Odido schreef:
Hoi Justin, van harte welkom op de Community! Sorry voor de late reactie, door de drukte liepen we iets achter. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat een nieuwe simkaart je probleem zojuist heeft opgelost. Is alles in orde? Ik hoor het graag van je! 😄
Inderdaad, ik heb gister nog eens gebeld en is de nieuwe simkaart direct geactiveerd. Hopelijk kan dat gelijk de eerste keer ;) iig bedankt!
Hoi Justin, van harte welkom op de Community! Sorry voor de late reactie, door de drukte liepen we iets achter. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat een nieuwe simkaart je probleem zojuist heeft opgelost. Is alles in orde? Ik hoor het graag van je! 😄
Inderdaad, ik heb gister nog eens gebeld en is de nieuwe simkaart direct geactiveerd. Hopelijk kan dat gelijk de eerste keer ;) iig bedankt!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.