Ik ben op vakantie in Indonesië voor lange tijd en ik probeerde mijn sim over te zetten naar een eSIM. Ik heb in de app voor 5 euro de eSIM gekocht en uiteindelijk QR gescand. Ik klikte het perongeluk weg en kon de QR niet nog een keer gebruiken. Ik heb toen nogmaals de eSIM gekocht en daarna de 2e QR wel goed afgerond. In mijn odido account/app staat dat ik inderdaad nu een eSIM heb maar ik heb ‘geen service’, niet met oude simkaart erin en niet zonder oude simkaart. De activatie is volgens mij wel goed gegaan. Ik heb ook al meer dan 48 uur gewacht omdat ik las op internet dat het soms 48 uur kan duren. Omdat het niet werkte probeerde ik wat in de instellingen van mijn iPhone maar heb daar volgens mij de eSIMS ook verwijderd. Ik kan nu niet meer in de app een nieuwe eSIM kopen om het allemaal opnieuw te installeren.
Kunt u mij alstublieft helpen? Ik kan in de odido helpchat geen werknemers bereiken en bellen gaat niet vanuit Indonesië.
eSIM in buitenland werkt niet
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.