Vandaag via email de nieuwe e-sim gekregen en ben er goed doorheen gekomen. Het wisselen gebeurt vlot, maar bij mijn oude simkaart veranderde het in 1 dag naar Odido. Nu bij mijn e-sim krijg ik alleen T-Mobile te zien. Is beetje jammer en ik vraag me af hoe en wanneer dit geupdate kan worden op mijn telefoon?
eSIM werkt maar geeft T-Mobile weer i.p.v. Odido
Beste antwoord door Hajar van Odido
Hi allemaal,
Onze technische afdeling is op de hoogte van dit probleem en zijn bezig met het onderzoeken hiervan. Ik zou graag van jullie een privebercht ontvangen met jullie naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN ter controle. En antwoorden op deze vragen zodat ik ze door kan zetten naar de technische afdeling.
- Telefoonnummer & klantnummer:
- Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip)
- Wat is er precies aan de hand?
- Welke stappen heb je genomen?
- Wat had er eigenlijk moeten gebeuren?
- Wat ging er fout?
- Welke evt. foutmelding / foutcode zag je? (voeg indien mogelijk ook een screenshot toe)
- Op welk nummer ben je bereikbaar?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.