Vandaag een nieuwe iPhone mogen ontvangen met e-Sim. Netjes de code gescand alleen de optie activeren is nergens terug te vinden in mijn Odido. Ook in de winkel konden ze het niet activeren. Had te maken met ex Tele2 klanten waardoor dit niet lukt. Ze zijn bezig met een oplossing werd mij verteld maar wanneer het nu opgelost wordt is voor mij een raadsel. Er waren al meerdere klanten geweest met dit probleem. Helaas is er geen informatie terug te vinden over dit probleem bij Odido. Als je de klantenservice belt weten ze niks van dit probleem helaas. Had me een ritje naar de stad bespaart…
Beantwoord
e sim activeren lukt niet op Iphone
Beste antwoord door Hajar van Odido
Hi allemaal,
We ervaren momenteel inderdaad problemen met het activeren van de eSim. Onze technische afdeling is druk bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak!
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.