Skip to main content
Beantwoord

Sinds 2 weken erg slechte verbinding teleoon

  • 29 november 2022
  • 8 reacties
  • 152 Bekeken

RemcoHeijt

Telefoonverbinding erg slecht sinds 2 weken. Ik hoor de ander maar mijn stem valt steeds weg  en na enkele minuten val ik helemaal weg in het gesprek. Ligt niet aan telefoon want heb dit euvel met verschillende telefoons getest. Ligt echt aan het netwerk of de modem van T Mobile. Echter is de klanten service voortdurend onbereikbaar of overbezet en moet ik het later nog maar eens proberen. Ronduit slecht dit.

Beste antwoord door Cristien

Hallo @RemcoHeijt  Probeer eens een andere simkaart! 

Bekijk origineel

8 reacties

RemcoHeijt
  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 29 november 2022

Het betreft mijn mobiele telefoonverbinding.


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7907 reacties
  • Antwoord
  • 29 november 2022

Hallo @RemcoHeijt  Probeer eens een andere simkaart! 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 13 december 2022

Wij hebben hetzelfde hier in huis met onze mobiele verbinding maar ook als we onderweg zijn, zoon en vrouw klagen ook. Er is iets wat de laatste weken is veranderd, we hadden nooit verbindingsproblemen n.l.?????


RemcoHeijt
  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 16 december 2022
CrisTien schreef:

Hallo @RemcoHeijt  Probeer eens een andere simkaart! 

Ja heb ik al geprobeerd en probleem blijft hetzelfde. Nu al bijna een maand waardeloze telefoonverbinding via T-Mobile.


RemcoHeijt
  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 16 december 2022
Mark Ruigrok schreef:

Wij hebben hetzelfde hier in huis met onze mobiele verbinding maar ook als we onderweg zijn, zoon en vrouw klagen ook. Er is iets wat de laatste weken is veranderd, we hadden nooit verbindingsproblemen n.l.?????

Inderdaad sinds een maand is het echt bagger en de mobiele telefoonproviders geven niet thuis. Hoor van heel veel mensen dat zij exact dezelfde problemen ondervinden. Je valt na 2 minuten bellen gewoon weg in het gesprek.


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 19 december 2022

Hi allemaal,

Zouden jullie een melding willen maken op onze dekkingskaart dan kunnen onze netwerkspecialisten dit verder onderzoeken. Jullie geven ook aan een ander simkaart gebruikt te hebben dus het kan aan de dekking liggen. Als je je postcode invoert en klikt op Meld een probleem dan kun je al je gegevens achterlaten en dan gaat de netwerkafdeling dit verder oppakken. Je kan binnen 14 werkdagen een terugkoppeling verwachten.

Excuses voor het ongemak en ik hoop dat het snel wordt opgelost. 


  • 0 reacties
  • 19 december 2022

Overigens @Hajar zie ik dat er nog steeds een cookie probleem met de dekkingskaartpagina is waardoor je een 403 forbidden error kunt krijgen in plaats van dat je de dekkingskaart te zien krijgt.

Mocht je hier last van hebben , dan helpt het om de dekkingskaart in een incognito venster / inprivate venster te openen, dan laad de pagina wel correct in.


RemcoHeijt
  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 20 december 2022
Hajar schreef:

Hi allemaal,

Zouden jullie een melding willen maken op onze dekkingskaart dan kunnen onze netwerkspecialisten dit verder onderzoeken. Jullie geven ook aan een ander simkaart gebruikt te hebben dus het kan aan de dekking liggen. Als je je postcode invoert en klikt op Meld een probleem dan kun je al je gegevens achterlaten en dan gaat de netwerkafdeling dit verder oppakken. Je kan binnen 14 werkdagen een terugkoppeling verwachten.

Excuses voor het ongemak en ik hoop dat het snel wordt opgelost. 

Is al sinds 20 november een enorm probleem. Zowel binnen als buiten valt het telefoongesprek weg. Geen doen. Melding van gemaakt bij T Mobile dus probleem is bekend maar het wordt maar niet beter. Echt kut dit. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen