Skip to main content

De ID-check. Waarom vragen wij deze informatie uit?

De ID-check. Waarom vragen wij deze informatie uit?
Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

De ID-check is een controle die wij uitvoeren om de contractant of contactpersoon van het abonnement te verifiëren. Om alle klantgegevens te beschermen werken wij volgens de AVG (GDPR)-wetgeving. Op die manier kunnen we jouw privacy waarborgen. Geen geldige ID-check? Dan kunnen we je niet volledig verder helpen. Je kunt natuurlijk altijd bij ons terecht voor algemene vragen, deze beantwoorden we altijd! 

 

Wil je een wijziging doorgeven of wil je inhoudelijke informatie? Dan hebben wij een volledige ID-check nodig om je verder te kunnen helpen. 

 


 

Mobiel vs. Internet + TV. Het verschil. 

De ID-check voor een Mobiel abonnement is net even wat anders dan voor een Internet + TV abonnement. Een Mobiel abonnement is echt persoonlijk, het 06-nummer hoort bij de contractant. In sommige gevallen, wordt er ook om een SMS-verificatie gevraagd. Mocht dit om wat voor reden niet lukken, dan kunnen wij altijd de strenge ID-check uitvoeren om je alsnog verder te helpen. 

Echter, kan het voor Internet + TV zo zijn dat de contractant niet thuis is mocht er een (algemeen) probleem ontstaan. Internet is in deze tijd niet meer te missen en daarom willen wij er voor zorgen dat je weer zo snel mogelijk online bent. Hierdoor kan een andere bewoner ook contact met ons opnemen. Mits de volledige ID-check kan worden verstrekt, kunnen wij alvast meekijken naar de juiste oplossing. Let op‼️Dit geldt alleen voor algemene hulp, zoals technische ondersteuning en status navraag. Niet voor wijzigingen binnen het abonnement. 

 


 

ID-check op de community.

Toon inhoud

Onze community is een klant helpt klant forum, dit betekent dat je voor algemene vragen bij elkaar terecht kan. Natuurlijk staan onze Superusers en Moderators ook klaar om je verder te helpen. 

Als wij inhoudelijk met je mee moeten kijken of een wijziging moeten doorvoeren in je abonnement zullen wij altijd vragen om je gegevens aan te vullen in je community profiel. Je leest hieronder hoe je dit doet. 


Wil je de lege velden (postcode, huisnummer, geboortedatum, 06-nummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN) van je community profiel invullen? Dit doe je door rechtsboven in op Profiel te klikken > ‘Mijn Profiel’ > ‘Bewerk profiel’ > Klik onderaan de pagina op ‘Sla wijzigingen opslaan’. 

 

ID-check op onze social kanalen. 

Toon inhoud

We staan altijd klaar om je te helpen! Wel hebben we eerst een geldige ID-check nodig. Mocht je contact opnemen voor een wijziging of inhoudelijke informatie, zal het webcareteam altijd om je gegevens vragen. 

In dit topic lees je via welke social kanalen je contact met ons op kan nemen. 

 

ID-check bij de Klantenservice. 

Toon inhoud

Liever bellen? Onze collega's van de Klantenservice staan je graag te woord. Zij helpen je graag bij het vinden van de juiste oplossing! Voor zij inhoudelijk met je mee kunnen kijken of een aanpassing kunnen doen in je abonnement zullen zij altijd eerst om een ID-check vragen. 

Check onze website voor de openingstijden van onze Klantenservice. 

 

 

Relevante topics

 

0 reacties

Geen reactie

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen