Skip to main content
Beantwoord

Geen connectie met wifi speaker (harman kardon)

  • 22 mei 2025
  • 1 reactie
  • 17 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 12 reacties

Hallo, ik ben deze maand overgestapt van Ziggo naar Odido. Waar ik nu glasvezel heb en een probleem met connectiviteit, had ik dit voorheen bij Ziggo nooit. Mijn speaker werkte probleemloos. Nu krijg ik 'm met geen mogelijkheid in de google home app in beeld. Ook niet als ik op de resetknop druk.
Vanmiddag in de winkel (Mediamarkt) hebben ze voor mij gebeld met Odido en heeft Odido een 2,4 (?) kanaal aangemaakt, maar ik heb geen idee hoe ik 'm erop krijg.

De monteur had volgens mij grote haast, want die heeft het kastje in de meterkast aangesloten en wilde toen al vertrekken. Ik heb gevraagd om mijn laptop te connecten en dat heeft hij gedaan en stond toen al met 1 voet buiten. Wist ik veel dat die man pas mocht gaan als hij ALLES werkend zou hebben aangesloten. Dat heeft hij laten afweten en nu zit ik met het gekut.

HOE krijg ik mijn smart home speaker weer aangesloten? Kan die monteur (liefst een ander) niet terugkomen? Ik kan me niet voorstellen dat dit de bedoeling van dit alles is. Ik zit met chatgpt alle stappen te doorlopen die me geadviseerd wordt te doen, maar krijg het niet voor elkaar en mijn bedenktijd verloopt bijna. Ik wil gewoon zeker weten dat alles werkt vóór mijn bedenktijd op is. Kan er iemand van Odido aub spoedig reageren?
Bedankt, vr gr. Diyer

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@diyer 

Kan je het volgende eens proberen:

Ga in je browser naar 192.168.1.1 en log in met admin en het Login Password dat achter de router staat.

In het menu ga naar netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, bij beveiligingsmodus kies WPA2-PSK en klik op toepassen.

Op hetzelfde scherm ga naar andere, bij 802.11 modus kies b/g/n gemengd en klik op toepassen.

Kan je nu eens kijken of je de speakers kan verbinden? Installeer de Google Home app ook eens opnieuw.

Bekijk origineel

1 reactie

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21596 reacties
  • Antwoord
  • 22 mei 2025

Hallo ​@diyer 

Kan je het volgende eens proberen:

Ga in je browser naar 192.168.1.1 en log in met admin en het Login Password dat achter de router staat.

In het menu ga naar netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, bij beveiligingsmodus kies WPA2-PSK en klik op toepassen.

Op hetzelfde scherm ga naar andere, bij 802.11 modus kies b/g/n gemengd en klik op toepassen.

Kan je nu eens kijken of je de speakers kan verbinden? Installeer de Google Home app ook eens opnieuw.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen