Skip to main content
Beantwoord

Wifi Plus met Glasvezel doet niks

• 25 februari 2025
  • 2 reacties
  • 33 Bekeken

Sinds kort zijn wij overgestapt van DSL naar Glasvezel van Odido. Hierbij hebben wij een nieuwe modem en Wifi Plus punt ontvangen. Teleurstellend genoeg doet dit Wifi Plus punt niks. Ik heb hem bekabeld aan de modem verbonden, op een andere locatie in het huis. Power lampje brandt oranje, Verbinding en Wifi lampjes branden groen zoals in het boekje staat dat hoort. Toch wordt de wifi niet versterkt in deze ruimte of uitgebreidt. Draadloos verbinding sluiten tussen Plus punt en modem werkt niet in deze ruimte aangezien het punt dan geen lampje brandend heeft bij de verbinding, maar dit doet het lampje ook niet op 5 meter afstand van de modem dus ik snap niet waar dit aan kan liggen. Iemand met hetzelfde probleem of een oplossing/verklaring?

Beste antwoord door WesleyNederpel

Waqqas schreef:

Hallo ​@WesleyNederpel 

WiFi Plus werkt niet wanneer je Easymesh hebt uitgeschakeld en 2,4 en 5 GHz hebt gesplitst.

Hier vind je de handleiding om WiFi Plus te installeren.

Ik had geen idee, maar heb het aangepast en dit heeft inderdaad het probleem direct verholpen. Dankjewel!

Bekijk origineel

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20574 reacties
  • 25 februari 2025

Hallo ​@WesleyNederpel 

WiFi Plus werkt niet wanneer je Easymesh hebt uitgeschakeld en 2,4 en 5 GHz hebt gesplitst.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • Antwoord
  • 25 februari 2025
Waqqas schreef:

Hallo ​@WesleyNederpel 

Ik had geen idee, maar heb het aangepast en dit heeft inderdaad het probleem direct verholpen. Dankjewel!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen