Skip to main content
Beantwoord

kan niet WIFI verbinding op mijn TV

• 5 februari 2025
  • 4 reacties
  • 48 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Vandaag is de monteur van Guidion langs geweest om de modem aan te sluiten, helaas kon er geen verbinding gemaakt worden met het glasvezel netwerk waarschijnlijk door een storing/defect in de FTU(LOS lampje brandt niet, zie foto’s). De beste man heeft hiervan een melding gemaakt. Nu heb ik al meerdere T-mobile medewerkers gesproken om dit zo snel mogelijk op te lossen en heb ook meerdere keren ODF netwerkbeheer gebeld, maar die geven aan dat ze een ticket nodig hebben om aan de slag te gaan.

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@BElmas 

Je geeft aan dat het LOS lampje uit is, dat is juist goed, knippert het PON lampje?

Misschien is de ONT dan niet goed geregistreerd.

Bekijk origineel

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21768 reacties
  • Antwoord
  • 6 februari 2025

Hallo ​@BElmas 

Je geeft aan dat het LOS lampje uit is, dat is juist goed, knippert het PON lampje?

Misschien is de ONT dan niet goed geregistreerd.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 6 februari 2025

Hi Waqqas

Het PON-lampje brandt continu

mvg

BE

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21768 reacties
  • 6 februari 2025

@BElmas 

Dan hoort internet te werken als ook de internetkabel vanaf de ONT naar de WAN poort van de router gaat. Wellicht is er een kruising in de wijkcentrale waardoor je het verkeerde signaal ontvangt.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3013 reacties
  • 7 februari 2025

Hi ​@BElmas, ik ben er voor je! Ik meteen meegaan kijken maar zie hier gek genoeg heel wat anders. Ik zie een bezoek van de monteur van 05-02-2025, en deze laat weten dat alles goed verlopen is:

Mediaconverter en modem installatie in de meterkast. Zyxel T-56 modem geleverd uit voorraad. T-50 modem retour genomen. Mobiel is verbonden met WiFi
Ook zie ik verder geen contact met ons. Weet je zeker dat je persoonlijke informatie goed is ingevuld in je Community profiel en ik naar het juist abonnement kijk? Kan je dit eens nagaan?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen