Skip to main content
Beantwoord

Huidige T50 modem voor een nieuwer omruilen

• 29 januari 2025
  • 3 reacties
  • 53 Bekeken

• is een Top Poster
  • 8 reacties

Beste,

Sinds een paar maanden  heb ik een glasvezelaansluiting welke sneller zou moeten zijn dan mijn oude dsl internet.Ik heb al jarenlang een T 50 modem van Zyxel en zie dat ik nog niet eens de helft van de snelheid haal. Wifi bereik is niet best, streamen gaat ook traag.Ik heb al alles geprobeerd met reseten en opstarten.Zou u mijn huidige modem T50 om willen ruilen voor een nieuwer model modem( T56 modem bijvoorbeeld ) wifi 6 genoemd lees ik hier met betere ontvangst/snelheid en stabieler internet?

Ik hoor het graag

Beste antwoord door Teresa van Odido

Welkom op onze community! ​@bobsin 

Goed dat je ons via deze weg hebt gevonden en hier een topic over opent. Ik wil natuurlijk at je weer kan genieten van een stabiele verbinding!
Ik heb gelijk het nieuwe modem naar je toegestuurd. Je ontvangt hier een e-mail ter bevestiging over en een track & trace code om je bestelling te volgen. Het oude modem hoef je niet te retourneren, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen? Ik wens je alvast veel plezier van het nieuwe modem! 

Bekijk origineel

3 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • Antwoord
  • 30 januari 2025

Welkom op onze community! ​@bobsin 

Goed dat je ons via deze weg hebt gevonden en hier een topic over opent. Ik wil natuurlijk at je weer kan genieten van een stabiele verbinding!
Ik heb gelijk het nieuwe modem naar je toegestuurd. Je ontvangt hier een e-mail ter bevestiging over en een track & trace code om je bestelling te volgen. Het oude modem hoef je niet te retourneren, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen? Ik wens je alvast veel plezier van het nieuwe modem! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 30 januari 2025

Beste Teresa,

Bedankt voor uw snelle reactie.Ik ben blij dat deze nieuwere modem zsm naar mij gestuurd wordt.

Ik heb op dit moment ook een oude WiFi plus versterker voor een betere signaal in het huis maar die is ook al lange tijd bij mij en een beetje verouderd.

Kan je me aub de nieuwere versie van WIFi plus signaal versterker meesturen? Dit zal perfect werken in combinatie met de nieuwe modem.

Ik hoor het wel

Mvg

Boris

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • 31 januari 2025

Hi ​@bobsin, je hebt helemaal gelijk! Met dit nieuwe modem hoor je inderdaad ook een nieuw wifipunt te ontvangen. Ik heb dit dan ook direct voor je geregeld! Het oude wifipunt zouden we wel graag weer retour willen ontvangen. Je krijgt hier nog instructies voor het retourneren van het oude wifipunt per mail. 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen