Skip to main content

kosten simkaart declareren ivm geen internet


Ik heb voor de 2e keer deze week geen internet verbinding. Eerst kwam een monteur van Gideon (?) die vervolgens zei dat hij het niet kon maken en dat iemand van de beheerder van de glasvezel moest komen. Deze monteur kwam 2 dagen later en mopperde dat hij het eigenlijk niet moest/kon maken maar dat Odido zelf heb moeten fixen. Al met al 2 dagen internet gehad en nu wéér geen internet. Dit was vorig jaar ook al gebeurd. Ondertussen een simkaart gekocht en een vouchercode ontvangen maar zo vlak voor de kerst met haperende Netflix/YouTube etc is toch echt niet fijn. Vooral niet voor m'n kinderen. We balen enorm dat we niet eens normaal een kerstfilm kunnen kijken :(... 

@odido ik begrijp dat de simkaart kosten worden vergoedt. Maar wat kunnen jullie aan de rest doen? Komende dagen komt er toch geen monteur waarschijnlijk omdat het kerst is...

 

Uitgelichte reactie

24 december 2024

Hi ​@EstiMedia, een terecht verzoek! Natuurlijk maak ik dit graag in orde. Ik kan geen beloftes doen rondom het onderzoek maar wil graag checken of er iets mogelijk is dit sneller te laten verlopen. Rond de feestdagen is dit erg onhandig. Wel kan ik geen abonnement vinden op het e-mailadres waarmee je een Community profiel hebt aangemaakt. In dat geval heb ik een complete verificatie nodig en ik zie dat je de geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer niet hebt ingevuld. Wil je jouw Community profiel hiermee compleet maken? Laat het weten als dit is gedaan, dan komen wij er zo snel mogelijk op terug en vergoeden we in ieder geval de kosten!

11 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2590 reacties
  • 24 december 2024
Uitgelichte reactie

Hi ​@EstiMedia, een terecht verzoek! Natuurlijk maak ik dit graag in orde. Ik kan geen beloftes doen rondom het onderzoek maar wil graag checken of er iets mogelijk is dit sneller te laten verlopen. Rond de feestdagen is dit erg onhandig. Wel kan ik geen abonnement vinden op het e-mailadres waarmee je een Community profiel hebt aangemaakt. In dat geval heb ik een complete verificatie nodig en ik zie dat je de geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer niet hebt ingevuld. Wil je jouw Community profiel hiermee compleet maken? Laat het weten als dit is gedaan, dan komen wij er zo snel mogelijk op terug en vergoeden we in ieder geval de kosten!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 24 december 2024

Gedaan.


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2590 reacties
  • 25 december 2024

Dank ​@EstiMedia! Ik zie alleen dat de geboortedatum niet overeenkomt met die op het contract. Kun je dat nog nagaan en het mij laten weten wanneer alle gegevens compleet en kloppend zijn? Dan mag ik aan de slag!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 29 december 2024

@cheyenne ik heb dat ove rhet hoofd gezien. Nu moet het kloppen. Mijn voucher is verlopen..en nog steeds nog geen belletje gehad van de monteur. Zou u een nieuwe kunne toesturen aub?


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4098 reacties
  • 30 december 2024

@EstiMedia Ik stuur je gelijk een nieuwe vouchercode toe! 

Ik ben daarnaast meteen gaan kijken of er al een update is. Echter kan ik dit zelf niet inzien. Ik heb daarom gelijk mijn collega’s van de technische dienst benadert. Zodra ik een terugkoppeling heb, laat ik jou dit ook weten. 

Mocht ik in de tussentijd ergens bij kunnen helpen, vertel het mij dan gelijk. Ik sta voor je klaar! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 7 januari 2025

Hi Teresa,

Heb jij toevallig al een update? Ik ben nog steeds niet gebeld en wacht al 2 weken..
De voucher codes zijn leuk maar we hebben liever stabiel, sneller internet. Het heeft effect op ons werk.
Los daarvan moet ik mijn telefoon bijna constant aan de lader zetten vanwege de mobiele hotspot.
Ook niet fijn voor de accu van m’n telefoon..

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Roderick


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13312 reacties
  • 8 januari 2025

Hey ​@EstiMedia, de netwerkbeheerder geeft aan dat ze het opgelost hebben, echter lijkt dit inderdaad niet het geval te zijn. Ik heb Guidion aangestuurd om het nog een keer te onderzoeken. Kan je mij na de tijd een terugkoppeling geven? 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 10 januari 2025

Hi @Tommie van Odido,

De monteur is langs geweest en gelukkig werkt alles weer (voor nu :D). Ik heb er inmiddels meer vertrouwen in dat het goed blijft gaan.

Daarnaast wil ik nog aangeven dat we ruim 4 weken geen gebruik hebben kunnen maken van normaal internet. Ik vind het daarom passend als er één maand aan kosten wordt gecrediteerd als compensatie.

Ik hoor graag je reactie.

Met vriendelijke groet,
Roderick


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4098 reacties
  • 11 januari 2025

@EstiMedia Super fijn om te lezen dat de verbinding is hersteld en dat je er weer vertrouwen in hebt. Geweldig! 😀

Uiteraard ben ik het met je eens en heb ik meteen de kosten voor de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten voor je gecrediteerd. Het systeem berekent dit automatisch en dit zal worden verrekend met de volgende factuur. Je ontvangt hier ook een e-mail ter bevestiging over. 

Laat je het mij gelijk weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 13 januari 2025

@Teresa van Odido Fijn bedankt dat het zo is opgelost!! Fijne dag!


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4098 reacties
  • 14 januari 2025

Heel graag gedaan natuurlijk! 😊 ​@EstiMedia 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen