Ik heb sinds begin dit jaar('24) Odido. En vanaf het begin af aan ervaar ik de volgende problemen.
Ik heb een glasvezel abbo met 1gig up / dwn.
- erg traag / onstabiel internet.
Het internet is echt traag en onstabiel, ik heb hiervoor een 100mb up /dwn abbo gehad en daar had ik eigenlijk nooit soortgelijke problemen mee.
- wegvallende diensten (voornamelijk wifi)
Een vreemd probleem, internet (bekabeld) blijft het doen, maar er kan geen wifi verbinding gemaakt worden. Verschillende foutmeldingen. Het is nu zo erg dat ik elke ochtend de router moet herstarten omdat de wifi simpel ontoereikend is/weggevallen is.
Odido heeft al de router vervangen en ze hebben (in het begin) goed gehoor gegeven aan mijn klachten en problemen. Ze zijn echter nooit écht helemaal verholpen. Onlangs een klacht ingediend (week geleden ongeveer) en hier heb ik nooit reactie op gehad.
Al met al is mijn ervaring zeer teleurstellend. Ik ben tevens al jaren mobiel klant en was altijd tevreden. Het is nu echt het contract uitzitten.. ik kan niet wachten tot ik kan overstappen..
Odido: verbeter je aangeboden diensten en je klacht afhandeling.
Beantwoord
wel internet geen wifi
Beste antwoord door Waqqas
Hallo
Wat heb je allemaal bekabeld aangesloten op de router en maak je verder ook gebruik van Odido WiFi punten?
Bekabeld is de verbinding wel stabiel en snel dus geen lage snelheden soms of hoge latency?
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.