Wie van Odido kan het signaal weer aanzetten?
We wilden overstappen naar KPN maar doordat het niet werd geïnstalleerd hebben we de deal geannuleerd. Inmiddels was ons signaal er wel afgehaald dus inmiddels al 1 week geen internet en tv.
Mijn eigen provider Odido zou het signaal wel weer even terugzetten. Echter 1 week later en dagelijks met de helpdeskmedewerkers die allemaal geen concreet antwoord kunnen geven op de vraag wanneer de aansluiting weer werkt. Het probleem blijkt nu bij hun partner Volker Wessel te liggen die het glasvezel beheren.
De opdracht is op 6 nov al gegeven om het te regelen, echter weer een weekend verder en nog steeds geen actie ondernomen. Vandaag zou er dan eindelijk contact met mij worden opgenomen. Je raadt het al, geen contact.
Vandaag 12 nov wederom contact gehad, ik kreeg zowaar het nummer van Volker Wessel. Echter was ik aan het verkeerde adres en werd weer terug gestuurd naar Odido fiber dit keer. Tja, dat wisten alle vorige medewerkers helaas al 2 weken niet.
Er is weer een opdracht gemaakt en moet maar afwachten wanneer er iets gaat gebeuren, het is namelijk druk!
Ook bij Odido hebben ze de zaakjes niet op orde en wordt alles afgeschoven naar een andere afdeling of doorgeschoven naar een partner, krijg je wederom een mail: WE ZIJN ER MEE BEZIG EN EEN OPLOSSING IS ONDERWEG! Alleen zijn ze, nog steeds, de weg kwijt!
Datum van ervaring: 11 november 2024
Bewerk