Beste Odido,
Sinds 2 weken heb ik nu geen WiFi in huis. Daarvoor werkte alles prima: stabiel en goed bereik.
Meerdere malen contact gehad met de helpdesk en alle verschillende resets ook meerdere malen uitgevoerd. Er zijn lijntesten uitgevoerd door Odido, alle lampjes staan op groen op het modem, maar het wifi netwerk kan niet gevonden worden. Bekabeld werkt internet wel gewoon.
Ondertussen heb ik een nieuwe zyxel T-56 modem ontvangen en ik ervaar precies dezelfde problemen.
Heel soms zie ik het netwerk eventjes verschijnen met minimaal bereik wanneer ik mijn telefoon op het modem leg na een restart. Maar deze verdwijnt ook snel weer.
Uiteraard is dit tegenwoordig niet werkbaar in een slimme woning waar lampen, stofzuiger etc. allemaal via WiFi bestuurd worden.
Ik ben al vele uren kwijt met in de wacht staan bij de helpdesk om vervolgens samen stappenplannetjes door te lopen die al eerder zijn uitgevoerd en kennelijk niet goed worden vastgelegd in Salesforce.
Elke dag hotspotten is niet werkbaar. Daarnaast betaal ik ook al voor unlimited mobiel internet.
Graag z.s.m. een passende oplossing.
Het is niet de bedoeling dat ik dit zelf moet gaan troubleshooten, modems heen en weer moet sturen en de helpdesk bezig houden.
Mocht er een firmware update of andere modem+ONT combinatie nodig zijn. Dan graag z.s.m. deze acties uitvoeren.