Sinds ongeveer een week ondervinden wij problemen met de verbinding naar onze eigen media box. Op deze mediabox hebben wij youtube, odido tv, videoland apps staan. Deze is via wifi verbonden met het Zyxel modem van Odido. Sinds ongeveer een week ondervinden wij regelmatig problemen bij het opstarten. Het lijkt of het wifi signaal wat de mediabox zou moeten ontvangen steeds afgewezen wordt. Zeer iritant als je tv wil kijken. Na diverse malen (soms wel 5-6 keer) opnieuw opstarten van de mediabox lukt het uiteindelijk wel. Het wifi signaal is sterk genoeg, en we ondervinden op het moment van het niet kunnen verbinden met de mediabox geen problemen met andere apparaten in huis wat via wifi werken. Iemand wat een oplossing weet voor dit probleem ??
Sinds een week problemen met verbinding media box
Beste antwoord door El-Sliepo
Ik heb jouw verbinding ook opnieuw uitgelezen en gelukkig ziet deze er nu goed uit. Mocht je in de toekomst nog problemen ervaren, laat het mij dan weten. Ik help je graag verder!
Excuses voor de late reactie.
Na meerdere malen herhaaldijk resetten van modem, ONT en mediabox, is het probleem ogenschijnlijk verholpen. Ik zal het verder in de gaten houden en anders meld ik me wel weer.
In ieder geval bedankt voor de reacties en de hulp.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.