Skip to main content
Beantwoord

Wifiplus apparatuur niet ontvangen!


Hoi beste lezer,

Inmiddels zijn 3 wifi punten (ik had geen 2 maar 3 wifipunten) onderweg naar jullie en komen volgens het DHL digitaal verzendbewijs a.s. woensdag 13-12 bij jullie aan.

Echter wacht ik nog op een nieuw wifipunt+ dat werkt met het nieuwe modem  Zyxel T-56 dat ik heb ontvangen. Hier heb ik al diverse keren over gebeld met de service desk omdat het bij de levering van het modem zou zitten. Maar dit wifiplus punt zat niet bij die levering.

Mijn Vraag: Kunnen jullie aangeven wanneer ik het wifipunt+ dat bij het modem geleverd had moeten worden ontvang?

Beste antwoord door Ishana van Odido

Hoi @JanHamers, ik heb het meteen nagekeken! De opzegging van de oude wifipunten moet eerst verwerkt worden in ons systeem, voordat we een nieuw wifipunt kunnen aansturen. Geen zorgen! Dit wordt afgerond als we de oude wifipunten ontvangen hebben. Je zult dan een e-mail krijgen met een bevestiging van je retour. Laat je ons het weten als je dit binnen hebt? Groetjes, Ishana

Bekijk origineel

3 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2211 reacties
  • Antwoord
  • 9 december 2023

Hoi @JanHamers, ik heb het meteen nagekeken! De opzegging van de oude wifipunten moet eerst verwerkt worden in ons systeem, voordat we een nieuw wifipunt kunnen aansturen. Geen zorgen! Dit wordt afgerond als we de oude wifipunten ontvangen hebben. Je zult dan een e-mail krijgen met een bevestiging van je retour. Laat je ons het weten als je dit binnen hebt? Groetjes, Ishana


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 18 december 2023

Hoi beste lezer,

ik heb de bevestiging van Odido dat de wifipunten door jullie zijn ontvangen . In mijn overzicht staat dat ik 1 wifipunt heb sinds 23-11-2023 datum verlenging contract. Echter heb ik geen wifipunten meer! Maar wil ik wel graag het wifiplus punt dat met het modem mee had moeten komen ontvangen. Zodat ik later mogelijk nog een bij kan bestellen. Nu doe ik dat laatste nog niet omdat er dan bij jullie 2 geregistreerd staan terwijl ik nu geen één heb.
 

En ohja voor vragen cq verduidelijking ben ik telefonisch bereikbaar….ook Odido.

groet,

Jan 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13690 reacties
  • 19 december 2023

Hoi @JanHamers, ik heb het wifipunt handmatig afgemeld. Het verwerken hiervan kan een paar dagen duren maar daarna moet je als het goed is geen wifipunt meer zien staan. Daarna kun je zelf gemakkelijk een nieuw wifipunt aanvragen in Mijn Odido. Dan zul je het juiste wifipunt ontvangen!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen