Skip to main content
Beantwoord

Zyxel T54 rode wereldbol geen internet

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Opeens is het wereldbolletje rood geworden, zonder dat er ook maar iemand bij de kabels is geweest. Ondertussen de modem al 4x opnieuw opgestart en de kabels nagekeken, nog steeds geen internet.

Beste antwoord door AJ160770

Internet is zojuist bij mij weer hersteld 馃槉

Bekijk origineel

10 reacties

• 2 reacties
  • 27 maart 2023

Zo ook bij mij!

• Auteur
  • 2 reacties
  • 27 maart 2023

• Auteur
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 27 maart 2023

Internet is zojuist bij mij weer hersteld 馃槉

• 2 reacties
  • 27 maart 2023

Ook bij mij werkt het weer! Fijn!

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 18 augustus 2023

Hier ook weer opeens het wereldbolletje rood geworden 5de keer dit jaar zonder internet. Thanks T-mobile voor jullie stabiele netwerk. Heb ondertussen de modem plus glasvezel ook al 10keer opnieuw opgestart en de kabels nagekeken, nog steeds geen internet.

kunnen jullie alsjeblieft dit zsm fixen ik kan niet werken zonder internet en die vergoeding die jullie hebben beloofd daar zie ik ook niks van terug. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14770 reacties
  • 18 augustus 2023

Hey @J-Esso-e, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je de klantenservice al gesproken hebt. Er is een ticket doorgezet naar onze Back Office. Zodra zij meer weten wordt er contact met je opgezocht. Wil je mij hiervan op de hoogte houden? 

• 2 reacties
  • 8 december 2023

Odido!!

ik heb vandaag geen internet, betreft dit topic. Rood wereldbolletje op Zyxel T-54. Kun je mij asap helpen. Ik kan niet werken zo

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2412 reacties
  • 9 december 2023

Hoi @WAJansen, ik zie dat er inmiddels al een ticket openstaat bij onze technische dienst en je een voucher ontvangen hebt. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen per e-mail. Als je dit in de gaten houdt, komt het helemaal goed! 馃槃 Groetjes, Ishana

• 2 reacties
  • 12 december 2023
Ishana van Odido schreef:

Hoi @WAJansen, ik zie dat er inmiddels al een ticket openstaat bij onze technische dienst en je een voucher ontvangen hebt. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen per e-mail. Als je dit in de gaten houdt, komt het helemaal goed! 馃槃 Groetjes, Ishana

Hi Ishana, dat klopt. Ik heb jullie kunnen spreken. Echter heb ik nog geen monteur / technische dienst langs zien komen en ik zit inmiddels 4 dagen zonder internet. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14770 reacties
  • 12 december 2023

Hey @WAJansen, het ticket staat op dit moment nog open. Onze techneuten zullen het zo spoedig mogelijk voor je oppakken! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen