Opeens is het wereldbolletje rood geworden, zonder dat er ook maar iemand bij de kabels is geweest. Ondertussen de modem al 4x opnieuw opgestart en de kabels nagekeken, nog steeds geen internet.
Hey
Hoi Groetjes, Ishana
Hi Ishana, dat klopt. Ik heb jullie kunnen spreken. Echter heb ik nog geen monteur / technische dienst langs zien komen en ik zit inmiddels 4 dagen zonder internet.
Hoi Groetjes, Ishana
Odido!!
ik heb vandaag geen internet, betreft dit topic. Rood wereldbolletje op Zyxel T-54. Kun je mij asap helpen. Ik kan niet werken zo
Hey
Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je de klantenservice al gesproken hebt. Er is een ticket doorgezet naar onze Back Office. Zodra zij meer weten wordt er contact met je opgezocht. Wil je mij hiervan op de hoogte houden?
Hier ook weer opeens het wereldbolletje rood geworden 5de keer dit jaar zonder internet. Thanks T-mobile voor jullie stabiele netwerk. Heb ondertussen de modem plus glasvezel ook al 10keer opnieuw opgestart en de kabels nagekeken, nog steeds geen internet.
kunnen jullie alsjeblieft dit zsm fixen ik kan niet werken zonder internet en die vergoeding die jullie hebben beloofd daar zie ik ook niks van terug.
Ook bij mij werkt het weer! Fijn!
Internet is zojuist bij mij weer hersteld

Zo ook bij mij!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.