Skip to main content
Beantwoord

Wifi slecht na ophoging mb

  • 30 november 2022
  • 2 reacties
  • 27 Bekeken

Sinds dat we de mb hebben opgehoogd hebben we alleen maar problemen. Met het internet, slechte wifi, hij valt weg. Nog slechter dan hiervoor toen we minder mb hadden. Alles al geprobeerd, reset ,5g uit zetten alle stappen doorlopen. Maar helaas.  Wat nu? 

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Mill13 

Heb je thuis een glasvezel of DSL aansluiting en valt het internet ook bekabeld weg of alleen via de WiFi?

Soms kan eigen netwerk apparatuur dat is aangesloten achter de T-Mobile router ook een conflict veroorzaken waardoor je problemen ervaart. Dus indien je eigen netwerk apparatuur aangesloten hebt dan zou je deze eens kunnen verwijderen.

Bekijk origineel

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21596 reacties
  • Antwoord
  • 30 november 2022

Hallo @Mill13 

Heb je thuis een glasvezel of DSL aansluiting en valt het internet ook bekabeld weg of alleen via de WiFi?

Soms kan eigen netwerk apparatuur dat is aangesloten achter de T-Mobile router ook een conflict veroorzaken waardoor je problemen ervaart. Dus indien je eigen netwerk apparatuur aangesloten hebt dan zou je deze eens kunnen verwijderen.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10772 reacties
  • 1 december 2022

Hoi @Mill13, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Graag verwijs ik je door naar ons superhandige wifi-artikel: Hoe verbeter ik mijn wifi? | T-Mobile Community.

Hierin staan alle tips & tricks om jouw draadloze netwerk te optimaliseren. Veel succes en bij vragen: stel ze gerust!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen