Vorige week woensdag overgestapt op T-mobile. Ik heb er twee WAPs bij genomen. Door een familieuitje twee dagen niet thuis geweest. Toen ik thuis kwam brandde de power led van die op de bovenste verdieping rood. Gereset, opnieuw verbonden met het T-54 modem. Een verdieping lager gezet, leek daar goed te werken(alle leds groen). Dinsdagavond viel ineens de verbinding uit. WAP uitgezet en weer aan. Nu lijkt hij het weer te doen. Dit is alleen geen leuk begin, en ik maak me zorgen over het vervolg…
Beantwoord
WAP6807 “valt om”
Beste antwoord door Anonymous
Hi
Als de powerled rood brand kan het twee dingen betekenen;
- Het koppelen met de T54 is mislukt (Gezien die al gekoppeld was is dat niet de reden)
- Upgraden van de software is mislukt.
In jouw geval denk ik dat de twee reden de meest voor de hand liggende is. Toen de verbinding de tweede keer uitviel, welke lampjes branden er toen op WAP6807. En gebeurd het op beide wifi punten of alleen op eentje?
Als je inlogt op het modem en gaat naar System Monitor → Overzicht Wifi apparaten. Kan je eens kijken welke RSSI waardes beide WAP6807 hebben. Het zijn apparaten die bij MDID “BEAD” hebben staan. Ben benieuwd of de draadloze backhaul wel goed is.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.