Skip to main content
Beantwoord

veilig online installatie


Ik wil veilig online activeren, maar ik krijg de melding: Kan router van Thuis veilig online niet detecteren. Ik ben verbonden met wifi. Wat moet ik doen?

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hi ​@adrianenrianne, welkom op onze community! 

Dankjewel dat je dit laat weten, ik help je hier graag bij. Zou je je profiel kunnen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kan ik het product opnieuw naar je modem sturen.

Als dat gedaan is, kun je daarna een factory reset van je modem uitvoeren door het resetknopje aan de achterkant ongeveer 10 seconden ingedrukt te houden met een paperclip. Zodra het modem opnieuw is opgestart, zou je Thuis Veilig Online probleemloos moeten kunnen activeren. Laat je me weten als het is gelukt?

Bekijk origineel

6 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • Antwoord
  • 4 juli 2025

Hi ​@adrianenrianne, welkom op onze community! 

Dankjewel dat je dit laat weten, ik help je hier graag bij. Zou je je profiel kunnen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kan ik het product opnieuw naar je modem sturen.

Als dat gedaan is, kun je daarna een factory reset van je modem uitvoeren door het resetknopje aan de achterkant ongeveer 10 seconden ingedrukt te houden met een paperclip. Zodra het modem opnieuw is opgestart, zou je Thuis Veilig Online probleemloos moeten kunnen activeren. Laat je me weten als het is gelukt?


Scholleke
  • is een Top Poster
  • 31 reacties
  • 4 juli 2025

@Tommie van Odido 

Dit blijft maar staan 

Gaat het met een reset wel lukken?


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 4 juli 2025
Tommie van Odido schreef:

Hi ​@adrianenrianne, welkom op onze community! 

Dankjewel dat je dit laat weten, ik help je hier graag bij. Zou je je profiel kunnen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kan ik het product opnieuw naar je modem sturen.

Als dat gedaan is, kun je daarna een factory reset van je modem uitvoeren door het resetknopje aan de achterkant ongeveer 10 seconden ingedrukt te houden met een paperclip. Zodra het modem opnieuw is opgestart, zou je Thuis Veilig Online probleemloos moeten kunnen activeren. Laat je me weten als het is gelukt?

de gevraagde gegevens heb ik ingevuld op mijn profiel


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 4 juli 2025
adrianenrianne schreef:
Tommie van Odido schreef:

Hi ​@adrianenrianne, welkom op onze community! 

Dankjewel dat je dit laat weten, ik help je hier graag bij. Zou je je profiel kunnen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kan ik het product opnieuw naar je modem sturen.

Als dat gedaan is, kun je daarna een factory reset van je modem uitvoeren door het resetknopje aan de achterkant ongeveer 10 seconden ingedrukt te houden met een paperclip. Zodra het modem opnieuw is opgestart, zou je Thuis Veilig Online probleemloos moeten kunnen activeren. Laat je me weten als het is gelukt?

de gevraagde gegevens heb ik ingevuld op mijn profiel

kan ik dan nu de reset uitvoeren?


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2433 reacties
  • 6 juli 2025

Hoi ​@adrianenrianne, je kunt zeker de reset nu uitvoeren. Laat je ons weten of dit heeft geholpen? Wij staan voor je klaar! 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 7 juli 2025

Probleem opgelost.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen