Hallo,
Zo slechte afhandeling en administratieve rotzooi nog nooit heb ik meegemaakt.Ik hoop dat iemand hier uiteindelijk zou wel van harte deze problemen meeneemt en een oplossing vindt.Ik ben van DSL naar glasvezel 400MB internet overgestapt zonder mijn huidige abonnement te verlengen.Ik ben al meer dan 5 jaar klant met totaal 4 mobiele abonnementen op een adres + internet thuis.Toen de glasvezel internet werd in onze buurt opgelegd ,heb ik besloten om van DSL naar glasvezel internet over te stappen.Ik heb netjes op tijd de glasvezel pakket met nieuwe apparatuur van Odido gekregen .Ik heb ook de gevraagde WIFI versterker van de oude DSL abonnement teruggestuurd en netjes ook een e-mail van Odido gekregen dat deze ontvangen is.Echter vanaf die moment alle problemen begonnen .Ten eerste deze teruggestuurde wifi versterker werd niet verwerkt op jullie systeem en op de aankomende factuur voor internet blijft hangen € +2,50 extra kosten voor +1 extra wifi versterker (welke heb ik al teruggestuurd).Op dit moment gebruik ik echter EEN WIFI versterker (deze heb ik ontvangen met de glasvezelpakket )en is echt nodig ,anders heb ik slechte verbinding met de modem ,want de monteur van Gideon kon niet de nieuwe glasvezel modem binnen in mijn huis installeren,maar in de meterkast (meterkast is ongeveer 5 meter van onze buitendeur ).Al meerdere keren met Odido klantenservice een contact opgenomen en in plaats om de teruggestuurde apparatuur te verwerken ,hebben ze de wifi versterker opgezegd.Dus nu op jullie systeem staan dat moet ik “alweer “ de WiFi versterker terugsturen,anders €70 boete!?! .Alweer gebeld met klantenservice en hebben ze verteld,dat deze probleem opgelost is en die email moet gewoon negeren ,MAAR de verzoek om die wifi versterker terug te sturen nog steeds blijft op mijn Odido account!?!
Oké,ik dacht dat als deze probleem opgelost is ,dan kan ik verder met de probleem van de slechte WIFI oplossen.Ik heb met de technischedienst contact opgenomen en heb ik advies gekregen om de snelheid te verhogen,aangezien dat zijn we een grote gezien met twee “gamers “ thuis en veel apparaten tegelijk verbonden en ook dat een actie is voor alle glasvezel abonnementen de eerste 8 maanden lang voor maar €30 zijn en kijken of de probleem met de WiFi gaat toch beter worden .Dus ik heb deze advies genomen en de snelheid huidige abonnement gewijzigd en alweer een probleem.Op de bevestiging e-mail nergens te vinden deze korting ,gewoon normale prijs ,alleen maar €5 korting (klantvoordeel voor meerdere abonnementen),terwijl de abonnement van 400MB snelheid netjes was de eerste 8 maanden voor €30 - €5 klantvoordeel = €25 per maand zal zijn.
Vanochtend alweer gebeld met klantenservice met de mededeling om deze probleem opgelost te worden en na een wachttijd van 30 min aan de lijn ,krijg ik te horen dat word ik later teruggebeld met een oplossing .Echter tot nu toe niemand heb me gebeld. Ik sta op een punt om alle abonnementen op te zeggen en gewoon verder naar een andere provider .Een grote teleurstelling en veel stress voor een internet abonnement nog nooit meegemaakt.Ongelofelijk slecht systeem,elke keer als ik bel met hetzelfde probleem ,krijg ik verschillende medewerkers aan de lijn en allemaal zeggen verschillende dingen ,maar toch in werkelijkheid geen enkel probleem tot nu toe opgelost is.
Ik hoop hier in deze forum iemand van Odido meekijkt en helpen om uiteindelijk deze problemen opgelost worden.
Met vriendelijke groet,
Violeta Toneva