Skip to main content

Wanneer krijg ik mijn bestelling en wanneer word ik aangesloten

• 23 januari 2025
  • 3 reacties
  • 49 Bekeken

Hallo ik heb op 15 januari 2025 een bestelling geplaats voor internet, tv en telefoon het bestelnummer is 227520687  het probleem is nu dat ik op 15 januari 2025 alleen een mail van jullie heb gehad met de samenvatting van de bestelling voor de rest helemaal niets, geen mail etc nu wil ik graag weten wanneer ik aangesloten word, en wanneer ik het installatiepakket in huis heb, ik heb al online gekeken in mijn account maar daar staat mijn bestelling niet. ik wil graag weten hoe het nu precies zit,

Uitgelichte reactie

23 januari 2025

Hallo ​@ootmarsum59 

Je dient het abonnement te koppelen in je Odido account en indien je glasvezel hebt besteld heb je al een glasvezelaansluitpunt in huis?

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22210 reacties
  • 23 januari 2025

Hallo ​@ootmarsum59 

Je dient het abonnement te koppelen in je Odido account en indien je glasvezel hebt besteld heb je al een glasvezelaansluitpunt in huis?

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 23 januari 2025
Waqqas schreef:

Hallo ​@ootmarsum59 

Hallo ik heb geprobeerd om het abonnement te koppelen op mijn pc in mijn account maar dat doet hij niet want ik moet ook mijn geboortedatum invullen en dan krijg ik dit De ingevulde gegevens komen helaas niet voor in onze systemen. Controleer de gegevens en probeer het nog eens.  en als ik hem wil koppelen in de odido app dan word er gezegd de pagina die je zoekt bestaat niet of er zit een foutje in de link, dus beide opties werken niet en ja ik heb al een glasvezelaansluitpunt

verder heb ik ook nog geen mails gehad van jullie over het abonnement  wanneer het geactiveerd word , alleen de samenvatting van het abonnement, wanneer het installatiepakket geleverd word  etc  en het abonnement staat ook niet vermeld in mijn account op jullie site, helemaal niets dus ja ik hoop wel dat het snel opgelost word, zodat ik de bestelling kan volgen in mijn account, en dat ik weet wanneer ik het installatiepakket krijg en aangesloten word, zodat ik kan gaan genieten van het internet.tv en bellen want ik tast nu alleen maar in het duister, ik kan ook mijn bestelstatus niet volgen, krijg geen mails van jullie, helemaal niets, en als het me te lang duurt dan ben ik genoodzaakt om naar een andere provider te gaan die me dan wel alles kan leveren, en die de klant op de hoogte houd van de bestelstatus etc  want ik wacht nu al 8 dagen en ik weet nog helemaal niets, en ik kan de bestelstatus ook niet in mijn account zien want mijn bestelling staat er niet, het koppelen lukt ook niet, niet op de pc en ook niet in de app

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4742 reacties
  • 24 januari 2025

@ootmarsum59 Goed dat je onze community hebt gevonden er hierover aan de bel trekt. Ik help je uiteraard graag verder, zodat je van onze diensten kan genieten! 

Ik ben meteen gaan kijken en zie gelijk waarom er nog niets zichtbaar is in jouw Mijn Odido omgeving. De order is namelijk nog niet geaccepteerd. Dit is ook de reden dat er nog geen vervolgcommunicatie is geweest. Van wat ik kan inzien, gaat het om een dubbele order. 

Dit houdt in dat er al een actief abonnement is op jouw adres. Kan het zijn dat je recent naar dit adres bent verhuisd? Of is er misschien een toevoeging die mist? Als je mij in een privébericht (middels een WeTransfer link) een bewonersverklaring kan sturen, kan ik de order voor je doorzetten. De bestelling zal dan ook zichtbaar worden in jouw Mijn Odido omgeving. 

Geef je mij een seintje als je zover bent? Dan kijk ik meteen met je mee! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen