Skip to main content
Beantwoord

Glasvezel aangesloten geen verbinding

• 21 december 2024
  • 6 reacties
  • 67 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Beste Odido,

In heb het installatie pakket aangesloten in de meterkast, nu heb ik nog geen verbinding.

Nu heb ik een afspraak met een monteur op 1-8-2025 alleen duurt dit veelste lang en toch internet nodig heb.  

Op de converter knippert het lichtje PON groen en en bij data oranje, op het modem brand het lichtje internet rood.

Kunnen jullie eerder groen licht geven voor mijn verbinding zodat ik daar gebruik van kan maken en niet hoef te wachten tot 8-1-2025?

Met vriendelijke groet,

O van Kuijen

Beste antwoord door Ishana van Odido

Hoi ​@Okuijen, super leuk dat je voor ons gekozen hebt, welkom! 😊 Hiervoor is het echt nodig dat de monteur van Guidion langskomt. Je kunt via de e-mail van Guidion in de gaten houden of er een afspraak met Guidion uitvalt, dit gebeurt dagelijks. Dan kun jij de datum en het tijdstip uitkiezen van de uitgevallen afspraak! Groetjes, Ishana

Bekijk origineel

6 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2444 reacties
  • Antwoord
  • 22 december 2024

Hoi ​@Okuijen, super leuk dat je voor ons gekozen hebt, welkom! 😊 Hiervoor is het echt nodig dat de monteur van Guidion langskomt. Je kunt via de e-mail van Guidion in de gaten houden of er een afspraak met Guidion uitvalt, dit gebeurt dagelijks. Dan kun jij de datum en het tijdstip uitkiezen van de uitgevallen afspraak! Groetjes, Ishana

• Auteur
  • 2 reacties
  • 23 december 2024

Een beetje jammer dat ik er een maand later gebruik van kan maken terwijl alles is aangesloten.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9639 reacties
  • 23 december 2024

Er moet vast nog het e.e.a. onderweg of in de wijkcentrale gebeuren. Ik hoop dat je met zelf aansluiten de glasvezel niet beschadigd hebt.

• is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 24 december 2024
eric schreef:

Er moet vast nog het e.e.a. onderweg of in de wijkcentrale gebeuren. Ik hoop dat je met zelf aansluiten de glasvezel niet beschadigd hebt.

Dat hoop ik ook niet voor hem want dat gaat gideon ook niet doen en dan kom je in de malaise waar ik in zit dat niemand zijn verantwoordelijkheid neemt en even die wijkkast induikt om het te fixen

• Auteur
  • 2 reacties
  • 24 december 2024
aterneuzen schreef:
eric schreef:

Dat hoop ik ook niet voor hem want dat gaat gideon ook niet doen en dan kom je in de malaise waar ik in zit dat niemand zijn verantwoordelijkheid neemt en even die wijkkast induikt om het te fixen

De ftu zat er bij mij al in van de vorige bewoners, het was alleen een kwestie om de stekker erin te drukken. Heb zelf geen kabels hoeven te lassen o.i.d. daarnaast heb ik nog een extra kabel met stekker mocht de huidige niet goed zijn. En zelf is gezegd tegen mij "als je het zelf kan aansluiten kan je dat doen". Mocht het een probleem zijn dan is opzeggen zo gebeurd.

• is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 24 december 2024
Okuijen schreef:
aterneuzen schreef:
eric schreef:

De ftu zat er bij mij al in van de vorige bewoners, het was alleen een kwestie om de stekker erin te drukken. Heb zelf geen kabels hoeven te lassen o.i.d. daarnaast heb ik nog een extra kabel met stekker mocht de huidige niet goed zijn. En zelf is gezegd tegen mij "als je het zelf kan aansluiten kan je dat doen". Mocht het een probleem zijn dan is opzeggen zo gebeurd.

Mazzelaar

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen