Skip to main content
Beantwoord

Internet pakket na 2 weken nog steeds niet ontvangen en niet gekoppeld aan account

• 19 december 2024
  • 6 reacties
  • 55 Bekeken

Hoi, ik ben al meer dan 2 weken lang aan het wachten op mijn internet pakket. Na de bestelling heb ik alleen een samenvatting email gekregen, en voor de rest stilte. Ik heb mijn account gechecked, maar er is nog steeds geen internet abonnement gekoppeled.

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@Michal K, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat je in het verleden al een Glasvezel aanvraag bij ons hebt gedaan. Doordat er nu een hele nieuwe bestelling geplaatst is terwijl er al een lopende aanvraag bij ons bekend is, is deze bestelling daarom op pauze gezet. Begrijp ik het goed dat de aanvraag van het Glasvezel abonnement helemaal geannuleerd mag worden en de aanvraag van het DSL abonnement door kan lopen? Dan maak ik dit namelijk graag voor je in orde! 

Bekijk origineel

6 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • Antwoord
  • 20 december 2024

Hi ​@Michal K, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat je in het verleden al een Glasvezel aanvraag bij ons hebt gedaan. Doordat er nu een hele nieuwe bestelling geplaatst is terwijl er al een lopende aanvraag bij ons bekend is, is deze bestelling daarom op pauze gezet. Begrijp ik het goed dat de aanvraag van het Glasvezel abonnement helemaal geannuleerd mag worden en de aanvraag van het DSL abonnement door kan lopen? Dan maak ik dit namelijk graag voor je in orde! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 20 december 2024

Hoi ​@Nora van Odido, bedankt voor je reactie. Dit klopt, we hadden eerder glasvezel besteld, alleen we hadden niet verwacht dat het zo lang zou duren. Sinds de aanvraag hebben we geen internet thuis, daarom willen we tijdelijk DSL gebruiken. Is dat mogelijk terwijl we op glasvezel wachten?
Daarnaast wou ik het DSL abonnement op een ander account nemen, dus ik wil het oude abonnement niet door laten lopen en een nieuwe starten onder een ander naam.

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2420 reacties
  • 22 december 2024

Hoi ​@Michal K, ik geef je graag duidelijkheid hierover! Als we je Glasvezelabonnement annuleren, zal je DSL abonnement doorlopen. Zodra dit abonnement actief is, kun je in dit abonnement een aanvraag voor Glasvezel doen. Dan blijft DSL doorlopen tot het moment dat je over kunt op Glasvezel. Zou je dit willen? Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 24 december 2024

Hoi ​@Ishana van Odido, dat klinkt als een goede oplossing. Dan wil ik DSL wel door laten lopen.
Bedankt voor jullie hulp nog!

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 3013 reacties
  • 25 december 2024

Hi ​@Michal K, helemaal goed! Ik heb het Glasvezel abonnement opgezegd en het DSL abonnement doorgedrukt. Je krijgt daar later nog een bevestiging van. Met deze oplevering gaan wij nu aan de slag en we houden je op de hoogte! 

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2420 reacties
  • 25 december 2024

Hoi ​@Michal K, ik zie dat je Glasvezel aanvraag al geannuleerd is! Zodra je DSL-abonnement actief is, kun je Glasvezel op Mijn Odido aanvragen: Mijn Odido Internet + TV | Bekijk je facturen of wijzig je abonnement voor thuis. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je hele fijne feestdagen! ✨ Groetjes, Ishana

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen