Skip to main content

Voortijdig opzeggen glasvezel internet

• 20 oktober 2024
  • 5 reacties
  • 65 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 3 reacties

Een jaar geleden werd mij een glasvezel abonnement aangeboden door jullie wat in december 2023 in zou gaan, maar ik heb tot nu toe nog steeds geen aansluiting!

Bij deze wil ik de aanvraag dan ook annuleren zodat ik vrij ben in de keuze met wie ik dan in zee wil gaan op het moment dat er hier daadwerkelijk een galvezel aansluiting gerealiseerd is.

Uitgelichte reactie

20 oktober 2024

Hoi @holco, ik wil dit graag voor je in orde maken! Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik direct aan de slag! Groetjes, Ishana

5 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2444 reacties
  • 20 oktober 2024

Hoi @holco, ik wil dit graag voor je in orde maken! Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik direct aan de slag! Groetjes, Ishana

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • 3 reacties
  • 20 oktober 2024

Hoi Ishana,

Bij deze de gevraagde informatie toegevoegd in mijn profiel. 

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • 3 reacties
  • 21 oktober 2024
Ishana van Odido schreef:

Hoi @holco, ik wil dit graag voor je in orde maken! Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik direct aan de slag! Groetjes, Ishana

Hoi Ishana,

Ik zou daar wel graag een bevestiging via email van willen hebben.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 15047 reacties
  • 21 oktober 2024

Ik heb de order geannuleerd @holco, je ontvangt spoedig een bevestiging hierover! 

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • 3 reacties
  • 21 oktober 2024

Bedankt Tommie👍

Tip voor Odido, maak het afmelden voor een dienst net zo makkelijk als het aanmelden voor een dienst 😉

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen