Skip to main content

geen instalatie pakket ontvangen


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb mijn internetsnelheid 2 weken geleden verhoogd naar 2 gb/s.Het installatiepakket niet verzonden en heeft de status"in behandeling". Over een paar dagen is de deadline voor het inleveren van de oude apparatuur en moet ik een boete betalen of zonder internet komen te zitten. Wanneer krijg ik de pakket ? Ik heb een afspraak met monteur op maandag.

Uitgelichte reactie

26 april 2024

Hoi @StatiC_90, goed dat je hier melding van maakt, ik zet graag haast achter de verzending van je installatiepakket! Excuus zo te zien is er een bug in het systeem geweest waardoor je pakket niet is verzonden. Ik zie dat Tommie al aan de bel heeft getrokken bij de technische dienst en wij zetten alles op alles om zo snel mogelijk een pakket uit de deur te krijgen voor je. Omdat het morgen Koningsdag is er een reële kans dat wij het pakket niet op maandag kunnen bezorgen. Graag raad ik je aan om vandaag de DHL Track & Trace code af te wachten. Als de Track & Trace code vandaag niet komt of het pakket te laat bezorgd wordt, raad ik je aan om de installatieafspraak een aantal dagen uit te stellen. Dit kan via de ‘wijzig afspraak’ knop in je persoonlijke Guidion afspraaklink.

Wij gaan aan de slag met het pakket, wij kunnen je alsnog binnenkort snel verblijden met mooie apparatuur!

2 reacties

Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 26 april 2024

Hoi @StatiC_90, goed dat je hier melding van maakt, ik zet graag haast achter de verzending van je installatiepakket! Excuus zo te zien is er een bug in het systeem geweest waardoor je pakket niet is verzonden. Ik zie dat Tommie al aan de bel heeft getrokken bij de technische dienst en wij zetten alles op alles om zo snel mogelijk een pakket uit de deur te krijgen voor je. Omdat het morgen Koningsdag is er een reële kans dat wij het pakket niet op maandag kunnen bezorgen. Graag raad ik je aan om vandaag de DHL Track & Trace code af te wachten. Als de Track & Trace code vandaag niet komt of het pakket te laat bezorgd wordt, raad ik je aan om de installatieafspraak een aantal dagen uit te stellen. Dit kan via de ‘wijzig afspraak’ knop in je persoonlijke Guidion afspraaklink.

Wij gaan aan de slag met het pakket, wij kunnen je alsnog binnenkort snel verblijden met mooie apparatuur!


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 26 april 2024

Ik heb mijn afspraak met de installateur gisteren al uitgesteld tot volgende week. Dank je wel voor update. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen